Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Čitaj i saznaj.

Blog je nastao 26.12.2009.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


About me

Samo još jedna nebitna osoba.
Puna ljubavi koju ne zna pokazati.
Uživa u samoći, glazbi, knjigama, jednostavnom gledanju.
Japanka u duši.
Sanjar.
Jednostavno ja.
I sretna sam.












Memory Museum

''A sve je spavalo. I ja sama. Samo sam šaptala u snu: Sve je u redu, zar ne znaš? Sve je upravo onako kako treba biti. I onda sam ponovno čekala - znala sam: doći će. Baš kao što je došao i prvi put.'' - Viktoria Faust

"Svijet je pozornica, a život dolazak na nju: dođeš, vidiš, odeš." - Demokrit

''Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno. To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti'' - Albert Einstein

''Mnogo je lakše razabrati zabludu nego otkriti istinu. Zabluda leži na površini i s njom ćemo lako izaći nakraj. Istina počiva u dubini. Tragati za njom nije svačija stvar.'' - J.W. Goethe


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Credits

ScreamDesign help:xx

Sweet dreams my love!
nedjelja, 10.01.2010. - 11:10

Sjećaš li se kako smo zagrljeni letjeli zrakom prateći eleganciju vjetra i
slušajući njegove zvuke? Sjećaš li se kako smo sjedili zajedno na vodi gledajući sa veseljem igru dupina koji bi veselo skakali oko nas? O, dragi moj. Sjećaš li se?
Sjećaš li se kako smo na toj gruboj podlozi zaboravljali sve i postajali jedno? Sa tolikim žarom, sa tolikom željom?
Sjećaš li se kako je vatra gorjela oko nas i gledala nas sa žudnjom i strahom? O, dragi moj. Sjećaš li se? Sjećaš li se tih divnih moćnih dana? Naših dana?
Sjećaš li se kako su mi te otrgnuli pri našem najdražem uživanju u tolikom vrhuncu žara?
Spavaj dragi moj. Spavaj ljubavi moja. Sanjaj. Sanjaj dok ti ne dođem opet i probudim ti sjećanja. Sanjaj dok ne dođe naše vrijeme. Sanjaj. A onda, kada se probudiš otrgni! Otrgni i iskidaj ono što su nam uzeli bez prava! Da, bit ćemo zajedno. Uskoro, dragi moj. Uskoro.

Hamano

Image and video hosting by TinyPic