< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Fly Yes / No

Nekoliko natuknica...

Ime : Alma
Prezime : Ne zanima vas
Godine : 12
Stanujem : U malom selu u Slavoniji
Naj hrana / piće : Pizza / Juice
Naj glazba : Sve...zabavna, strane i folk
Naj film : Vojvotkinja, Dvije sestre za kralja, Vrag nosi Pradu, Mean girls...
Naj boja : Plava, crna
Osobnost : Vesela, volim se družiti i nekad sam jako tvrdoglava...xD

I eto...mislim da je to otprilike sve što trebate znati o meni....uživajte i ostavite što više komentara...vraćam....:)
Pozz:)


Image and video hosting by TinyPic

...a tear in die eye is just sign of a true...

Neke pjesme koje volim slušati...

Just dance
Lady GaGa

A red one
Konvict
Gaga

I've had a little bit too much
All of the people start to rush.
Start to rush by.
A dizzy twister dance
Can't find my drink or man.
Where are my keys, I lost my phone.
What's going on on the floor?
I love this record baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright.

[Chorus:]
Just dance. Gonna be okay.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Spin that record babe.
Da-doo-doo-doo
Just dance. Gonna be okay.
Duh-duh-duh-duh
Dance. Dance. Dance. Just dance.

Wish I could shut my playboy mouth.
How'd I turn my shirt inside out? Inside out, right.
Control your poison babe
Roses have thorns they say.
And we're all gettin' hosed tonight.
What's going on on the floor?
I love this record baby, but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright.

[Chorus]

[Colby O'Donis]
When I come through on the dance floor checking out that catalogue.
Can't believe my eyes so many women without a flaw.

And I ain't gonna' give it up, steady tryna pick it up like a call
I'm gonna hit it, I'm gonna hit it and flex and do it until tomorrow, yeah
Shorty i can see that you got so much energy
The way you twirling up them hips round and round
There's no reason at all why you can't leave here with me
In the meantime stay, let me watch you break it down.

[Chorus]

Half Psychotic, Sick hypnotic got my blueprint its symphonic.
Half Psychotic, sick hypnotic got my blueprint electronic.
Half Psychotic, Sick hypnotic got my blueprint its symphonic.
Half Psychotic, sick hypnotic got my blueprint electronic.

Go. Use your muscle, carve it out, work it, hustle
I got it, just stay close enough to get it
Don't slow! Drive it, clean it lysol, bleed it
Spend the last dough
(I got it)
In your Pocko
(I got it)



The hardest thing
Toše Proeski

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathing, breathing
The morning light,
I'll lose my eyes
It's favorite time for leavin', leavin'

I know that it seems
Like it's easy for me
O I wish you could feel
What's going on in side

It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna' hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

Another day is years away,
I close my eyes
To see your face,
The more I wait,
The longer it takes,
It feels like time
Is standing still.

Where ever you go,
Whatever you do
I want you to know that you're on my mind

It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna' hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

Just let go of your hand
It's the hardest thing
To make you understand that
To love you, feel you
Till the time I'll see you again
It's the hardest thing

Ouuuuuu
It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathing, breathing...



Volim osmijeh tvoj
Toše & Antonija

Krade mi te cesta,
Kradu mi te ljudi,
Svako pomalo od osmjeha tvog posudi...

Iza svakog ugla,
Stalno neko vreba,
Da mi te ukrade kada malo srece treba...

Niko nije kriv za to,
Sto te volim toliko,
Al' osmjeh tvoj je kriv da znas
Sto me osvajas...

Ref:
Volim osmjeh tvoj
Bas dobro ti stoji,
Jos ti bolje stoje poljupci moji,
Ma kriv je meni svako kom smijes se ti
Moja ljubavi...
Volim osmjeh tvoj i nosi ga uvijek,
Smij se samo dusu mi grij zauvijek,
I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!

Al' nije krivo more,
Niti sol u kosi,
Niti nebo koje boju oka tvoga nosi...

Niko nije kriv za to,
Sto te volim toliko,
Al' osmjeh tvoj je kriv da znas
Sto me osvajas...

Ref: (2x)
Volim osmjeh tvoj
Bas dobro ti stoji,
Jos ti bolje stoje poljupci moji,
Ma kriv je meni svako kom smijes se ti
Moja ljubavi...
Volim osmjeh tvoj i nosi ga uvijek,
Smij se samo dusu mi grij zauvijek,
I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!

I krivi su mi svi i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe!



Hips don't lie
Shakira


Ladies up in here tonight
No fighting, no fighting
We got the refugees up in here
No fighting, no fighting

Shakira, Shakira

I never really knew that she could dance like this
She makes a man wants to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection

Hey Girl, I can see your body moving
And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you dancing

And when you walk up on the dance floor
Nobody cannot ignore the way you move your body, girl
And everything so unexpected - the way you right and left it
So you can keep on shaking it


Stihovi...

www.trudnoca.net


Voljela bih da sam droga, da me voliš kao Boga, da me ubrizgaš u vene i da umreš zbog mene.

Image and video hosting by TinyPic


Voljeti je lijepo, voljeti je lako, ali voljeti kao ja ne može svatko... koliko te volim, to se teško piše, jer svaki trenutak ja te volim više!

Image and video hosting by TinyPic

Pogledom pratit ću te, dodirom hrabrit ću te, zagrljajem branit ću te, poljupcima hranit ću te, suzama tješit ću te, zauvijek VOLJET ĆU TE ! ! ! ! ! ! !

Image and video hosting by TinyPic


Sanjaj noćas kad sklopiš oči, moje su budne i ove noći. Moja je noć bez tebe čudna, uvijek tužna, bez tebe budna. Ove riječi srcem pišem, samo za tebe dušo dišem.

Image and video hosting by TinyPic


Eh da imam zlatan nož, da rasiječem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje.

Image and video hosting by TinyPic


Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te sluša, ja sam jedna zaljubljena duša.

Image and video hosting by TinyPic


Jedino ti znaš što mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba. Jedino ti možeš to da mi daš, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAŠ.

Image and video hosting by TinyPic


Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u samog sebe, sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe!!!

Image and video hosting by TinyPic

Linkići :) ...ove blogove rado posjećujem...

Azra
Onlyoneword
Vita 7
Avrillavignefanblog95
storyteller
It's my life...xD
Mihaela
wojim ihh

Na blogu svira pjesma :
Wake me up when September ends - Green Day


Free Music

Free Music



Free Music

Image and video hosting by TinyPic



subota, 20.06.2009.

...uskoro sedmašica...wee!

haj svima...sretansretansretan.A evo završila sam šesti razred i krećem u sedmi...dobra strana je ta što ću bit dežurna...i to je SUPER! Bit će ludo sljedeće godine...xD. Možemo birati hoćemo li ići na more na kraju sedmog ili osmog razreda, najvjerovatnije ćemo izabrati da idemo na kraju sedmog wavecerekthumbupyesbeljzubocoolcool, nadam se...i to jedva čekam. Samo mi je jako žao što odlaze osmaši iz moje škole crycry..među njima je moja simpa..;),a i općenito mi je žao. A dragi moji...u sedmom mjesecu je moj ROĐENDAN...aha....smokin...bit će super...i tako eto....na HTZ - u pobijedio Bojan...a neka je....dobro pjeva...što je, je. A i Zoran super pjeva..zapravo mi je bilo svejedno koji će pobijedit...
a da ne duljim...ovo je kraj posta..komajte...
see ya :))) sretansretansretan



Fly (6) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.