Pocetak...
subota, 13.02.2010.
Prvi posto posvecujem "njoj".Djevojka koja mi je promijenila zivot sta reci vise...Da mi je neko rekao,poslije silnih nemilih dogadjaja,da cu upoznati nekog tako specijalnog poslao bih ga u p.m.Citavo jedno stanje kombinirane samoce,tuge,usamljenosti,neraspolozenja "samo" prvim izlaskom sve je promijenila "ona" i njene plave oke ^^.Vec nakon prvog izlaska osjetio sam da ima tu nesta izmedju nas specijalno,sto se ne moze rijecima opisati.Pored nje sam se osjecao tako...sretno :D.Nikad prije nisam osjecao takvo nesta i rekao sam sebi "ovu ne pustaj ako treba mrtva glava da padne".Na srecu mrtva glava nije pala naprotiv od tog prvog izlaska sve je bilo i bolje i bolje i bolje...Ta magija traje vec haman 7 mjeseci i imam samo rijeci hvale :).Naravno zakacimo se ponekad (samo preko glupog msn-a) ali svadje nikad nije bilo niti ce je biti.Nasao sam nekog ko me prihvatio 100% onakvog kakav jesam ni manje ni vise,a komentare ljudi koji nisu u stanju rasulo,zvano njihov zivot,da srede ignorisem ili u slucaju neraspolozenja odgovorim uvredom,a ja znam ujesti pravo,do kosti ;).Da mi sad neko ponudi da potpisem da provedem sa njom ostatak zivota ne bih se dvoumio jednu jedinu sekundu jednostavno ona je...savrsenstvo plavih ociju,prelijepog osmijeha,velike duse i srca.Srca koje je moje i zauvijek ce biti.
| 20:05 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |