ups..i did it again

srijeda, 13.09.2006.

ODBROJAVANJE

Image Hosted by ImageShack.us

Jedva cekam taj 23.09. da se "A" napokon uda!ova agonija nas ubija!kao da nije bilo dovoljno sto je mladenka transformirana u gestapa,sto je zajebala sve sto je mogla,sad MOJA MLADENKA RONI SUZE!naime,narucila je haljinu prije 4.mjeseca,i ta haljina trebala je jucer po obecanju bit u njenom ormaru!ali...HALJINA JOS NIJE NI BLIZU GRANICE,a kamoli da ju je presla!Krokodilske suze klize niz lice koje bi se trebalo smijat!bez obzira na sve sto mi je priredila,u meni je proradio onaj nagon koji se uvijek javi kad moje prijateljice placu!zovem seficu,prijetim joj za sve sto mogu,ne prestajem joj ponavljat kakav je bio dogovor...a kad sam shvatila da nis od toga,dala sam joj rok od dva dana da stvori haljinu jer ce joj u protivnom to bit jako losa reklama!danas idemo u potrag za rezervnom vjencanicom,ako uopce postoji mogucnost da nam je netko iznajmi tjedan dana prije svadbe!
Mladozenja,naravno,nije od nikakve pomoci niti se na njega moze racunat jer ima neodgodivih obaveza sa prijateljima u lokalnim birtijama,tako da je to jos jedan razlog zasto su mojoj AL-mladenki izbili pristevi od stresa po licu!

DJEVOJACKA ce se ipak odrzat u zagrebu!kad su njeni starci culi kaj ona ima u planu,opalili su je hladnom krpom po glavi!tako da smo mi sada imamo dead-line koji nas pritisece!luda kuca!valjda ce sve ispast dobro!zovem stripera,lokale,dj-je,narodnjake,cigane...valjda ce nas netko pocastit razumijevanjem!ovaj vikend sam ipak u alkoholnoj i ko zna kakvoj sve-KOMI!

Taman kad je mladenka dosla sebi,probleme mi je pocela stvarat druga moja prijateljica!jucer sam popodne zaspala i kasno se probudila!bestija je dosla doma gladna i bacila se ja na pripremanje vecere!nisam joj stigla uzvratit onih 105 poziva koje je njen moibitel uputio mom!mladenka i kuma su me nazvale da izadem na 10. min ispred zgrade da mi pokazu sminku!izasla sam,cak nisu ni u kucu usle!nisam ni znala da ce doci!i jebiga nisam se stigla javit svojoj dragoj "I"!
Danas ja ujutro dobijam poruku:da kak mi nije bed cut se curama ili smo se cak nasle a nju nisam nazvala,al da kad cuje da sam se s njima cula da je to glup i jadno,da sam ju povrijedila...Gledam i osjecam kako mi tlak raste i rolete padaju!pa kaj ja njoj moram polagat racune kad cu se i s kim cut i vidjet!pa ni starci me ne pitaju s kim sam!njima ne polazem racune!ja luda!iz principa je nisam nazvala niti joj odgovorila na poruku!

Jedva cekam da sve zavrsi...

- 14:50 - Komentari (17) - Isprintaj - #