kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

sve o danasnjem zivotu i meni

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...o meni...

Ja sam Monika...Živim u Valpovu.
Imam 13 godina...yesMoj hobi je odbojka,a u slobodno vrijeme plešem i pjevam...
Uzadnje vrijeme obožavam školu,zbog toga što tamo imam jako puno prijatelja...nut
Učenje mi baš i nije najdraže ali...* belj
Eto..ništ posebno o meni...:nBoooooooooooooookiiiiiiiiićwavewavewave

EVO VAM SLIKICE....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 30.08.2007.

***shooping***

Jučer(srijeda 29.08.07)provela sam dan vrlo lijepo.Da počnemo od početka.nut

Jučer je bio odličan dan.Popust u svim trgovinama i brdo prekrasnih stvari...beljPrvo sam bila kod prijateljice , a zatim sam s mamom i sestrom išla u shooping za početak školske godine...Škola nam počinje za 3 dana.Ja iskreno jedva čekam pre4mda drugi misle da sam luda...burninmadIpak takva sam da obožavam shooping i uvijek kada si nešto vidim moram kupiti.....**sretansretanparty

Nisam baš nešto pretjerano napisala ali za prvi puta ja mislim da je dosta.:yes


Pozdrav od monike i nadam se da ću dobit bar malo komentara...

Pussa***zujozujo



| CoMmEnTaRiChI (34) | PrInTaNjE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.