Kako osvojiti udatu zenu - Datiranje za seks

utorak , 18.12.2018.

SAVET DANA: Kako zavesti lepu ženu?










Click here: Kako osvojiti udatu zenu






I to sam napravio. Michael Jordan je Steve. I u teoriji to jeste moguce, ali u praksi malo teze. Samo igrajte na ove njene slabosti.



kako osvojiti udatu zenu

Imao je neverovatnu moć da privuče pažnju žena i da im obuzme um, dok ne počne da se kupa u njegovim lepim rečima. Ako joj budete pridavali preveliki značaj sabotiraćete mogućnost uspeha kod nje. On njeno zavođenje može da shvati kao znak iskrene zainteresovanosti, ne shvatajući da je samo sredstvo za ostvarivanje cilja — njenog osećaja nadmoći. Tako barem nije prokockao svoje vreme ponekad čak i godine čekajući na nju i moći će potrošiti svoju energiju na ženu koja ga želi.



kako osvojiti udatu zenu

SAVET DANA: Kako zavesti lepu ženu? - Ako želite da doprete do njenog srca možda ćete tamo morati da stignete telefonom.



kako osvojiti udatu zenu

Ja sam zaljubljen u jednu udatu zenu. I rekao sam joj to. Nije bila mnogo iznenadjena. Priznala mi je i da joj je drago to, ali ostalo je na tome. Bili smo super drugari i culi smo se svaki dan. I pre i posle toga.... I do dan danas nisam uspeo da dobijem neki drugi odgovor osim toga. A ima tome godinu dana...... I rekao sam joj to. Nije bila mnogo iznenadjena. Priznala mi je i da joj je drago to, ali ostalo je na tome. Bili smo super drugari i culi smo se svaki dan. I pre i posle toga.... I do dan danas nisam uspeo da dobijem neki drugi odgovor osim toga. A ima tome godinu dana...... Ja sam u istom problemu skoro kao i ti,samo su kod mene u pitanju male nijanse. Udata sam ,a on je ozenjen i vidjamo se povremeno. To vec ima oko 2 nedelje,pa sam i ja u dilemi sta da radim. Da li da prekinem na vreme,jer mi se zene brzo vezujemo emotivno pa posle patimo,jer ne mozemo da prihvatimo kraj. Tako da i ja razmisljam da isto uradim kao ta tvoja druga polovina,ali nemam petlju. Pomozi ti sada meni-emotivac Pa kako da ti pomognem? Ja jedino znam da sam bio u paklu zbog tog njenog postupka....... Ja bih voleo da bar mogu da je cujem... Bez ikakvog objasnjenja je prekinula svaki kontakt sa mnom.... I neka ne budu nimalo dvosmislene.....



Pogled muskarca otkriva da li zeli seks ili vezu JAN10
Žene vole da znaju da usrećuju svog muškarca, a kada je majka u igri misle da ne čine dovoljno dobar posao. Snažan je, dominantan, neukrotiv muškarac koji zna prioritete svoga života i sebe stavlja na prvo mesto. Tečaj sam pohađao prije desetak godina, kad sam stanovao u Škotskoj, i to nakon što sam slučajno u knjižari pronašao knjigu novinara Neila Straussa u kojoj on detaljno opisuje svoje prve dane u toj grupi ljudi. Kao rezultat toga njihove bi žene učinile sve za njih, bez prisile. Naravno, istina je osnova svake veze, ali ponekad ju je potrebno sakriti zbog većeg dobra. Za razliku od muškaraca, žene više privlače status, moć i jaka osobnost. Osim toga, ako je rano u vezi naviknete na puno seksa, neće kasnije moći da se žali zbog toga. Kada konačno dođe vreme donošenja odluke, žena će se najčešće okrenuti muškarcu. Ali u rukama manipulativne žene postaje njegov najveći neprijatelj — pretvara ga u marionetu koja pleše na ženin ritam.

[Najbolji tekstovi pjesama lyrics sa Balkana|Osnovna škola Dragutina Domjanića Zagreb|Zena sex]






Oznake: vodič, za, ŠVALERE, u, nekoliko, koraka:, Ovako, ćete, najlakše, zavesti, udatu, ženu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.