Oproštaj

Evo i mene... Uljenila sam se, pa ne pišem stalno postove nono.
Nemam nist puno za reci.. za 4 sata idem na more, u Sukošan pokraj Zadra, pa je današnji dan uglavnom prošel u pakiranju.
Ne vjerujem da budem spavala, uopce nisam umorna...a ne bi ni vi bili da ste se probudili u pola 1 ko ja zijev ŁoŁ. I danas je pržilo bogovski, tak da mi se uopce nije dalo zvati cure na kavu makar to uvjek radimo prije nego kaj neko ide nekam. Vraćam se tek za 15 dana...ima da popizdim.
Al ajd, izdržala bum nekak. Jedino mi je bed ostaviti peseka samog doma... a kad je preveliki da stane u auto...kaj buš. ne vjerujem da budem nosila laprop...neda mi se pazit još i na njega, tak da vjerojatno ništa od posteva sljedećih 15 dana... Al za to vrijeme vi mi marljivo komentirajte. Kad se vratim, hoću preko 100 komentara! Ipak me nema 15 dana..tak da to nije puno. Pišite mi kaj ste radili..il tak nekaj, tak da dok se vratim imam kaj za čitati. Ajde pliiiz, da oborim rekord smijeh
Zahvaljujem vam unaprijed...

Idem sad, ne znam kaj da još pišem... e da, štafetu budem napisala kad se vratim.
Nadam se da mi bude ok dolje smokinparty ŁoŁ


Budite mi ljepi, dobri i pametni... a do sljedećeg posta vas puuuuno pozzam wavekissthumbup


Evo par slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


20.07.2007. | 23:10 | 53 K | P | # | ^

<> bokic <>

Cao ljudi. Evo i mene.. Jucer mi se nije dalo pisat post, nekak sam totalno bila ljena.
Odma da vam velim, ovo pisem s laptopa koji nema slova s kvacicama, tak da sorryte.
Danas se opet nije nist zanimljivo dogodilo, osim kaj sam otkrila super grupu,
Misfits, pjesma dig up her bones mi je zasad najbolja. Pogledajte na youtube spot..super je.
Ne znam kaj da vise pisem o sebi pa da ovaj post ne bi bio prekratak...evo malo nesto o marihuani. Vjerojatno vecina vas misli da sve zna o tome,i ja sam mislila do nedugo, al ima pokoja sitnica koja je onak korisna
smijeh

ULIČNA IMENA
Marihuana: trava, gandža, vutra, džoint (ova droga ima preko 200 uličnih imena u cijelom svijetu).
Hašiš: šit

IZGLED
Marihuana: liči na finije ili grublje izrezan duhan karakterističnog mirisa na sušeno sijeno čijim se gorenjem oslobađa jaki, lagano sladunjavi, miris zapaljenog suhog lišća.
Hašiš: pločice, ponekad kuglice, različitih boja i veličina. Boja mu zavisi o zemlji porijekla: zelena-turski, tamnosmeđa-pakistanski, crna-afganistanski, crvena-libanski. Kanabisovo ulje: uljna otopina crne ili zelenosmeđe boje


PORIJEKLO
Marihuana: Preradom lišća i cvijeta (rezanje, sušenje, mljevenje) ženskih biljaka konoplje: Cannabis sativa, Canabis indica, Canabis ruderalis. Kanabis je jednogodišnja dvodomna biljka (muška i ženska) u obliku grma visokog jedan do dva metra. Dijelovi biljke pripremljeni za upotrebu sadrže 4-12 % aktivnog sastojka.
Hašiš: Preradom smole (skupljanje, sušenje, oblikovanje) ženskih biljaka konoplje. Smola biljke pripremljena za upotrebu sadržava 40-45% aktivnog sastojka. Kanabisovo ulje: Preradom lišća, cvijeća i smole (potapanje).



NAČIN UPOTREBE

Marihuana: Upotrebljava se pušenjem, jedenjem, pijenjem čaja. Prvi je način najuobičajeniji kada se marihuana miješa sa duhanom i puši kao cigareta (joint). Još jedan od načina pušenja je pomoću običnih ili vodenih lula (nargile). Efekat se primjećuje nakon nekoliko udahnutih dimova dostižući maksimum nakon 15-30 minuta. Djelovanje jedne ispušene cigarete traje dva do tri sata. Popijena ili pojedena, marihuana ispoljava efekat nakon pola sata sa dužinom trajanja tri do šest sati.
Hašiš: Upotrebljava se pušenjem, jedenjem. Kad se uzima pušenjem najčešće je to lulama, običnim ili vodenim (nargile) pomiješan sa duhanom. Kanabisovo ulje: Upotrebljava se pušenjem, jedenjem. Pušenjem se uzima tako da se natopi duhan.

EFEKTI I RIZICI
Proizvodi kanabisa svrstavaju se u grupu halucinogena, mada se, zbog raznolikih efekata koje izazivaju, ponekad uvrštavaju i u grupu depresora. Nekada djelovanje liči na početne efekte alkoholnog pijanstva. Aktivni sastojak droga je delta-9-tetrahidrokanabinol (THC) koji se nakon ulaska u tijelo, nošen krvotokom, veže za kanabinoidne receptore u mozgu. Najviše ovih receptora se nalazi u dijelovima mozga zaduženih za pamćenje, razmišljanje, koncentraciju, percepciju, osjećaj zadovoljstva, te koordinaciju pokreta. Stoga se javljaju poteškoće u kratkotrajnom pamćenju, smanjena sposobnost koncentracije i učenja, promijenjena percepcija stvarnosti i to osobito vremena (osoba ima dojam da vrijeme protječe puno sporije), povišenje senzibilnosti osjetila - osobito kada se radi o bojama, ukusu i muzici, zatim poremećaji ravnoteže i koordinacije pokreta, a pri uzimanju većih količina kanabisa može doći i do snažnih halucinacija. Rad srca je ubrzan, krvni pritisak povišen. Javlja se sušenje usta, oči su crvene sa proširenim zjenicama.

Što se tiče utjecaja na raspoloženje i ponašanje, konzumiranje kanabisa izaziva euforiju sa hiperaktivnošću, pojačanom govorljivošću, osjećajem bezbrižnosti uz bezrazložno smijanje, ali isto tako može izazvati anksioznost i napade panike, a halucinacije mogu biti izrazito neugodne i zastrašujuće.

Nakon završetka djelovanja korisnik pada u stanje drijemeža. Nakon prestanka efekata može se javiti amotivacijski sindrom - nedostatak bilo kakvog interesa i motivacije. Tolerancija na ove droge se ne razvija. Pri dužem uzimanju javlja se umjerena psihička ovisnost, a kod korisnika dolazi do gubitka inicijative, neaktivnosti, nesanice ili redukovane dužine spavanja. Prisutna je nebriga za spoljni izgled, ličnu higijenu i odijevanje, a rasuđivanje i pamćenje je djelimično oštećeno. Fizička ovisnost se ne razvija ili je prisutna u rijetkim slučajevima.

Prije godinu dana, sa starcima i kumovima sam bila u Amsterdamu. Svi znamo kaj je tam legalno smijehnut hehe. Naravno da smo posjetili muzej hasisa i marihuane i mogu vam reci da me bas fasciniralo sve to skupa. Oni sadnice indijske konoplje (aka marihuane) drze u posebnim klimatiziranim prostorijama u kojima je posebno svjetlo da trava sto bolje uspije. Sliku sam stavila u pred proslom postu. Inace nezapaljena ima miris po koprivi a zapaljena ima cudan miris koji morate samo jednom osjetiti da bi ga prepoznali svugdje. Na ulicama Amsterdama i u coffie shopovima to je bio cest slucaj wink

Evo..kopirala sam sa jedne stranice, nije mi se dalo sve prepisivat. Osim ovog djela o meni XD.


Par slicica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bas bi voljela ovak nest pokraj svog nocnog ormarica ;)
Thats all folks, see ya some other time. Pozz


18.07.2007. | 21:59 | 22 K | P | # | ^

Another dreadfull day..

Još jedan dan je gotov, neiskorišten, nepovratan, dosadan...
Još jednih 24 sata otišlo je u vjetar.
Pokušavam reći da ni današnji dan nisam iskoristila za apsolutno NIŠTA. Probudila sam se oko pola 1, onda bila u krevetu do kraja Tree Hilla... Cjeli dan sam u kući kad ova jebena vručina neda ljudima da normalno žive, jebemu sve. Vani sam bila na pola sekunde i odma zbrisala u kuću jer sam naravno bila u piđami. I onda se čudim kaj sam bjela ko sir... Makar ne jebe me to previše, svi furaju na neki tamni ten, zašt bi ja morala biti ko oni?! Baš neću, baš mi je super biti prozirno bjela.
Al razjebe me ona, Isuse kak si ti bjela bang, mislim daj se streli!
Baš sam nekak živčana danas pa se moram negde ispucati. Nadam se da ne zamjerate.
Sve u svemu, trenutni društveni život mi je na nuli..možda i niže. Uopće nikud nejdem, kad je pola društva na moru, a ostali isto ko i ja vegetiraju doma. Kad smo kod prijetelja i poznanika, drago mi je kaj sam se riješila ovih praznoglavih fufa iz novog razreda. Samo sam se sa Darijom vidla od kad su praznici počeli, i baš mi je drago zbog toga. Dadica je dobra cura kiss al ove ostale... Majko mila.
Ili šminkerice ili seljačine kojima je stil u kurcu ostal. Kak se oblače ove sa sela, da to vidite pukli bi. Onak moda 60ih, i još groznije headbang, da ima smajlića koji bljuje sad bi ga stavila. Moji pravi prijatelji su izvan škole, da ne mislite da sam neki frik bez ekipe smijeh.
No al dosta o tome, to me samo još više izživcira.
Odbrojavam dane do mora, a raspoloženje pri samoj pomisli mi se mjenja iz dana u dan, malo mi se ide, malo nejde.
Sve mi je u kurcu... Sutra sam rekla da se dižem u 8 pa sa cuckom kod vetrinara, pa malo doma pa na kavu. Dosta je više! Nemrem stalno u kući biti, bum prošvikala lud nut.

No ljudi..to je to. Nead mi se više tipkat..
I sorryte na tak nabrijanom postu, al baš sam živčana u zadnje vrijeme.

P.S. Za onu curu kaj mi je ostavila komentar za Laufera. Imam ti ja pjesmu, pa ak hoćeš nekak ti ju pošaljem...

PozzzzZzZ svima wave


LAUFER MOJA VODA

ostao sam sasvim sam
da lezim na suncu
ja zvao sam te da dođeš iz snova
i pružiš mi ruku
ja molio sam da se napune
moja mora i rijeke
u njima još jednom da osjetim
novu ljubav da teče

i pjevam
budi moja voda
ja sam sada vatra
izgorjet ću
prolij se po meni
budi sve što želim
ja živjet ću

ostao sam sasvim sam
da lezim na suncu
ja zvao sam te da dođeš iz snova
i pružiš mi ruku
ja znao sam
da ćeš doći
doći i donjeti kišu
ja čekao sam kao suha zemlja
što čeka svoju vodu

i pjevam
budi moja voda
ja sam sada vatra
izgorjet ću
i kažem
prolij se po meni
budi sve što želim
ja živjet ću


Poruka za kraj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


16.07.2007. | 21:31 | 52 K | P | # | ^

Sunday, bloody sunday

Nedelja...
Kaj reći, najgori dan u tjednu. Sve je mrtvo, ništ ne radi, vruće je, nema ništ na tvu...užas!
Jučer nisam bila vani..ne znam zakaj al u zadnje vrijeme mi se uopće nikud nejde, čak ni na kavu.
Ovi praznici me ubiju u pojam. Nije da sam tužna kaj nema škole, baš suprotno, nego kaj nemam kaj raditi. Cjeli dan se samo potežem po kući u piđami, dosađujem se, visim pred tvom, nekad odem nekud, makar mi se uopće neda. Ova vrućina me ubija, a neću ić na bazene, glupo mi je da me svi oni klinci il starci gledaju u kupaćem smijeh. Danas jedva čekam da odem na more, bar mi nebu dosadno (valjda) kad je tam ekipa s kojom se nisam vidla od prošlog ljeta. Još 5 dana pa ode ja... Ne znam kak bum onda pisala posteve..možda uzmem laptop ak još radi rolleyes. Odlučila sam više NE pisati onak dugačke posteve. Znam da ni ja sama ne čitam nekaj tak dugačko tak da...ne očekujem ni od vas nekaj takvog smijeh. Cjelo vrijeme mi se po glavi mota ona nova pjesma od Avril- Girlfriend... inače ne slušam nju al ova pjesma mi je baš ušla u uho lud crazy...
Fakat nemam inspiracije više da pišem nekaj...
Evo vam par slika pa uživajte kiss
Pozzdravljam vas do novog posta... tj do sutra wavewave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo fotka od prošle godine kad sam bila u Nizozemskoj, muzej hašiša i marihuane. Kak se oni ljepo brinu za travu, čak ima i klimu i posebna svjetla wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je ispred ulaza u muzej..posudili bi si par listova da nije bilo starci headbangsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ova slika mi je prekrasna, ne znam zakaj al baš me fascinira

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je moj peso dok je još maji bil kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Cura s krilcima, zakon

Evo to je to.. dok nađem još neke fora slike, stavim ih.
wave


15.07.2007. | 16:40 | 23 K | P | # | ^

Here I go again

Evo mene...
Danas mi je super dan. U jutro sam sa Jelenom i našim kevama smijeh išla na "špicu" na kavicu i naravno morala sam otić do x nationa i kupit si šos za kojim slinim već duže vrijeme, sad sam si konačno skupila pare i morala sam što brže po njega. Za tjedan dana idem na more...a nejde mi se baš... Al ajd, valjda bude ok. Malo mi je postalo dosadno pa reko ajd da ja novi post natipkam. Jučer sam vam obećala nekaj o nekoj grupi, sad si razmišljam o kojoj.. Mislim da bude Iron Maiden, kad mi je stari bil na koncertu njihovom smijeh, nekad davno u Zagrebu u Ledenoj dvorani.
Pa evo.. uživajte


Iron Maiden, danas sinonim heavy-metala, osnovan je 1975. Njegov osnivač Steve Harris, osim frontmena ima i ulogu basista, uz gitariste Adriana Smitha, Dave Murraya i Janicka Gersa, bubnjara Nicku McBraina te pjevača Brucea Dickinsona. Ukupno su izdali 25 albuma, od toga 5 live-albuma, 5 best of, 14 studio i jednu PC-igru (Ed Hunter) s nekim njihovim izvedbama. Njihova maskota, Eddie, ne može se svrstati niti u jednu skupinu "čudovišta". Izgledom podsjeća na spoj kostura i zombija.

Dugačak put do današnjeg sastava Iron Maidena je započeo davne 1975. godine, kratko nakon što je basista Steve Harris otišao iz benda Smiler. Razlog tomu je bio što se Harrisovim kolegama nisu svidjele njegove pjesme. Naziv za novi bend je Harrisu pao na pamet prilikom gledanja filmske adaptacije Man in the Iron Mask. Naziv Iron Maiden označava srednjevjekovnu spravu za mučenje.

Steve Harris i gitarist Dave Murray su dan danas najstariji članovi benda, prisutni gotovo od samoga početka. Bend je imao dvanaest različitih sastava u 70im godinama. Iako je Iron Maiden bio pod enormnim utjecajem nekolicine bendova kao što su Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath, UFO, Yes, Wishbone Ash, Apocalypse, Queen te Judas Priest, njihova najranija ostvarenja nesumnjivo nalikuju na punk.
Pravi Iron Maidenov uspjeh počinje 1978. godine kada se Harrisu i Murrayu pridružuju vokal Paul Di'Anno te bubnjar Doug Sampson.
U to vrijeme Iron Maiden postaje prava senzacija u engleskim heavy metal krugovima. Bend svira već tri godine i skuplja popriličnu količinu lojalnih fanova, no još nemaju snimljen niti jedan album. To se mijenja na staru godinu 1978., bend snima jedan od najpoznatijih demo albuma u povijesti hard rocka, The Soundhouse Tapes. The Soundhouse Tapes čine četiri pjesme, a svih 5000 primjeraka biva prodanu u roku od nekoliko tjedana. Kasnije se The Soundhouse Tapes može pronaći pod enormnom cijenom od nekoliko tisuća dolara, sve do ponovno izadnja 1996. godine. Dvije pjesme na demo albumu, "Prowler" te "Iron Maiden" dostižu prvu poziciju britanske metal ljestvice.
Kao i kod mnogih drugih bendova, i u Iron Maidenu je bilo velike konzumacije alkohola. Kakogod, većina članova nije koristila nikakve druge supstance, iznimka biva pjevač Paul Di'Anno koji ima problema sa ponašanjem, uzrokovan uzimanjem kokaina. Baš u vrijeme kada Iron Maiden doživljava uspjeh i u Americi, performanse pjevača opadaju, a 1981. ga zamjenjuje bivši Samsonov pjevač Bruce Dickinson.

Od samoga početka Dickinson ne pokušava impersonirati Paula Di'Annoa već slijedi svoj stil. Prije Dickinsonova dolaska, legendarni DJ Tommy Vance mu je savjetovao da se ne pridružuje Iron Maidenu, no ovaj ga ignorira. Dickinson debitira 1982. izlaskom albuma The Number of the Beast koji se svrstava među klasike heavy metal žanra. Album biva uspješan u cijelome svijetu, a najuspješnije pjesme su "The Number of the Beast", "Run to the Hills" te "Hallowed Be Thy Name". Bend po drugi puta ide na svjetsku turneju, ovoga puta posjećuju SAD, Kanadu, Japan i Australiju. Turneja postaje prepoznatljiva po kontroverzi sa strane religijskih skupina, koje tvrde da je Iron Maiden sotonistički bend. Optužbe su se uglavnom vrtjele oko pjesme "The Number of the Beast", a Steve Harris osporava optužbe tvrdeći da je ista pjesma bazirana na njegovom snu. Optužbe se unatočn tome nastavljaju. Skupina krščanskih aktivista uništava Iron Maiden ploče (uključujući one od Ozzya Osbournea) zapalivši ih. Ono što ne idu u ruku aktivistima je činjenica da je jedan od članova benda katolik, Nicko McBrain, a on sam ne vidi nikakvih problema u pjesmi.

Iron Maiden se 1983. vraća snimanju studijskih albuma, te u samo nekoliko godina naredaju čak četiri albuma, Piece of Mind, Powerslave, live album Live After Death te Somewhere in Time kod kojega se ističe uloga gitariste Adriana Smitha.

1990. pjevač Bruce Dickinson započinje solo karijeru s bivšim gitaristom Ian Gillanovog benda Janickom Gersom. Objavljuje svoj prvi solo album Tatooed Millionare.

Nedugo nakon toga bend je doživio prvu promjenu sastava tijekom sedam godina. Gitarist Adrian Smith je napustio bend i zamijenio ga je Janick Gers.

1990. Iron Maiden je izdao album No Prayer for the Dying, a dvije godine nakon toga Fear of the Dark s kojeg pjesme "Fear of the Dark" i "Afraid to Shoot Strangers" postaju omiljene fanovima.

1993. Bruce Dickinson je napustio bend kako bi nastavio svoju solo karijeru, ali je pristao ostati za jednu oproštajnu turneju i dva live albuma (koja su kasnije ponovno izdana u jednom paketu). Odradio je oproštajni koncert 28. kolovoza 1993. Šou je snimljen i izdan pod imenom Raising Hell.
U veljači 1999,Blaze Bayley je napustio bend po zajedničkom dogovoru. U isto vrijeme, fanovi su se šokirali kad je najavljen povratak pjevača Brucea Dickinsona i gitarista Adriana Smitha, a Janick Gers će ostati u bendu kao treći gitarist. Nakon toga je slijedila uspješna povratnička turneja. Bend je također objavio PC-igru Ed Hunter.
Prvo studijsko djelo nakon povratka Brucea Dickinsona i Adriana Smitha bilo je album Brave New World, izdan 2000 koji je bio imao puno kritika.
19. siječnja 2001. Maideni su svirali na Rock In Rio festivalu, i to gomili od 250 000 ljudi. Nastup je snimljen i nedugo zatim objavljen na CD-u i DVD-u pod imenom Rock in Rio.
2003. snimili su kontroverzni album Dance Of Death i izdali live album Death on the Road.

Satav:
Bruce Dickinson - vokal
Dave Murray - gitarist
Adrian Smith - gitarist
Janick Gers - gitarist
Steve Harris - basist
Nicko McBrain - bubnjar

Evo, to je to o njima... Još pokoja sličica..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


P.S. Sorryte na tak duuuugačkom postu nut
Pozzam vas wavekiss


14.07.2007. | 16:08 | 22 K | P | # | ^

Howdi

Bok svima..
Razmišljala sam o čemu da napišem post a da nije stalno o meni i mom danu pa evo.
Današnja tema...BENDOVI koje volim.
Prvo malo o svetoj Nirvani i još svetijem Kurtu
cerekcerekkiss
Kao dijete Kurt je bio hiperaktivan pa su mu liječnici prepisali lijekove koji bi ga držali budnim do kasnih sati te su mu davani i sedativi da mu pomognu zaspati. Mnogi vjeruju da je to razlog njegove kasnije ovisnosti o heroinu. Kada je imao sedam godina roditelji su mu se razveli te je živio kod rođaka. Nakon nekog vremena roditelji su mu jasno dali do znanja da ne žele imati ništa s njim. Sve će se to kasnije odraziti u njegovim tekstovima i životu. Kurt je imao i zdravstvenih problem koje nitko nije mogao objasniti,lječnici su mu davali gomile nepotrebnih ljekova i možda je baš zato postao ovisnik o heroinu.

Cobain nije volio ići u školu, tamo se osjećao izgubljeno i usamljeno. Više se družio s djevojkama nego dječacima jer ga nisu zanimale njihove "macho spike". Prvu gitaru kupio je za svoj 14. rođendan i uživao je stvarajući svoju muziku. Nekoliko sedmica prije mature odustao je od školovanja i zaposlio se. Radio je nekoliko poslova koji su na kraju završavali neuspjehom.
Nirvana je nastala 1986. godine kada su se spojili Kurt Cobain i Krist Novoselic koji je svirao bass gitaru. Nakon što su izmijenili nekoliko bubnjara konačni izbor pao je na Davea Grohla. 1988. godine izbacili su svoj prvi demo, a sljedeće godine snimili i prvi album, "Bleach". Krenula je i prva turneja po SAD-u. 1991. izdali su album "Nevermind", a najveći hit bila je pjesma "Smells like teen spirit" koja je zauzela prvo mjesto mnogih svjetskih top lista.

Kurt nikada nije volio komercijalnu stranu Nirvane, nije volio popularnost i ideju velike rock zvijezde. Čak je molio publiku da ne kupuju njihove CD-e i ne dolaze na njihove koncerte. Vjerovao je da su Nirvanini fanovi lažni i da jedino vole pjesmu "Smells like teen spirit". U tom periodu Cobain je naveliko konzumirao droge, heroin i morfin.

24. januara 1992. Kurt Cobain oženio se s pjevacicom feministickog sastava Hole Courtney Love na Havajima. Šest mjeseci nakon vjenčanja dobili su kćer Frances Bean. Ostali članovi Nirvane nadali su se da će se Kurt smiriti nakon što je postao suprug i otac.

U to vrijeme snimili su još jedan album "Incesticide", koji se trebao "riješiti" svih onih lažnih obožavatelja. U tome su i uspjeli. 1993. godine snimaju album koji je ujedno bio i njihov posljednji, "In Utero". Problemi s drogom postajali su sve ozbiljniji. Courtney je Kurta nekoliko puta trgnula iz kome, spasila od overdosea. Bio je i na liječenju, prolazio programe detoksikacije ali bi na kraju pobjegao iz bolnice i vratio se heroinu. Svoj posljednji koncert održali su 29. marta 1994. godine u Münchenu. Sedam dana kasnije Cobain je pao u komu zbog prevelike doze heroina. Par dana kasnije dobrovoljno je napustio bolnicu. Nije se nikome javio i Courtney ga je prijavila kao nestalog. Unajmila je i privatnog detektiva iz straha da bi mu se nešto moglo dogoditi.

Kurt Cobain pronađen je mrtav u svom domu, 5. aprila 1994. godine. Uzrok smrti bilo je samoubistvo. Ili možda ne? To pitanje muči mnoge fanove diljem svijeta, a kako sada stvari stoje..izgleda da će ostati i dalje otvoreno.
O životu velike zvijezde možemo mnogo saznati iz biografije dragog nam Cobaina, Kose anđela.
Knjiga je toliko dirljiva i tužna da će malo čitatelja ostaviti ravnodušnima..znam da mene nije.

To je to za danas. Moram videti o kome da pišem sutra.... Vi do tad slobodno predlažite.
Evo malo fotki:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uvećajte si sliku pa pogledajte tekst , skroz dolje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na kraju kaj reći...neg da volimo Kurta kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pozzam vas sve wavewavekiss


13.07.2007. | 21:37 | 39 K | P | # | ^

Novi post

Evo mene opet.
Jučer je bilo baš super, Tamara, Una, Karla i Bare su došle k meni pa smo se zajebavale i tak. Nažalost nismo pekle one marčmelouse kad ih je Tamara zaboravila kupiti, joj joj. Kuhale smo si pečenice (il kak se god to zove), kasnije smo jele sladoled od meda, pa malo tračale smijeh hehe. Ljudi moji baš sam se šokirala dok sam čula kaj se dogodilo, cura iz bivšeg razreda koja je bila onak ful povučena sad je postala fufa, nabacuje se liku koji ima curu, uzbahatila se... Ono totalno nemrem vjerovat. Skužila sam su neki ljudi iz bivšeg razreda totalni kreteni. Cura koja mi je onak bila super frendica, uvjek za zajebanciju, sranja, furala na rock, punk sad visi non stop u knjižnici i za knjigom, sluša sexy back od nekog tam popera, uopće ne izlazi, postala je totalna dobrica bang. Al još uvjek su neki ljudi ostali normalni, hvala Bogu..il kome već. Novi razred je totalno za kurac. 9 ljudi iz KC, ostali svi uštogljeni seljaki (bez uvrede, nisu svi ljudi sa sela takvi), onak imaš 4 cure s kojima se moreš normalno spominjat, da ne briju o nogometašima, šminki, odjeći, orinocu, da nisu drolje koje se ševe sa likom na njegovoj momačkoj i tak.
Al ajd, preživela bum valjda. Ne znam kaj bum danas radila, totalno mi se niš neda. Možda odem na kavicu kasnije i pogledat si sk8 nekam, pa kasnije na parkiralište od peveca da ga probam...
Veseli me kaj nisam jedina koja bi se naučila sk8at, i Una ide s menom thumbup!
Neda mi se sad stavljat slike, budem probala stavit spot Summer wine, super mi je pjesma a i Ville je ful zgodan, nemojte se ljutit ak ne uspijem..
Gle kolko sam već natipkala lud.. idem sad nekaj papati njami pa vam stipkam opet sutra nekaj.

Pozzam vas wave


12.07.2007. | 14:09 | 41 K | P | # | ^

Bla...

Ej ljudi...
Kaj ima? Meni je užasno dosadno na ovim praznicima... ne znam kaj da delam. Već mi ide na živce svaki dan na kavu u Nautilus, kad su ga okupirali klinci..i uvjek su isti ljudi tam, al ajd, i oni nekam moraju ići valjda. Jučer sam bila s curama u Kugli, i bilo je uspavljujuće.. A danas me sve boli jer sam poslje igrala onaj glupi eye toy na play stationu i sad imam upalu mišića bang ,auč. Al barem rasturam air guitar, kad nemrem već u stvarnosti, dobro je i virtualno. U zadnje vrijeme stalno visim na internetu..pa sam si mislila da bi bilo dobro da si bloga napravim. Od kad su počeli praznici stalno si brijem da bi bilo dobro nekaj se naučiti, čula sam da ima tečaj bubnjeva u domu mladih al ne znam baš onda sam mislila da bi mogla zapet na gitari al ni to mi se nekak sad neda, konačno sam odlučila da se hoću naučiti sk8ati thumbup. Samo kaj si moram negde sk8 kupiti.
Ne znam kaj da još napišem, idem gledat O.C. pa One Tree Hill i onda budu cure došle k meni da pečemo one marčmelouse (ne znam kak se piše) i pečenice.. tak da vas za sad pozzam

P.S. Nemojte se uvredit kaj sam malo srala po Nautilusu mah


11.07.2007. | 14:07 | 10 K | P | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga :)

Image Hosted by ImageShack.us



O meni:
Ime: Marija
Prezime: Ko da je bitno
Godina: 16
Škola: 2.raz ekonomske
Mjesto: Koprivnica, grade moj
Mjuza:
stari rock, grunge, punk...
Volim: Kurta, mjuzu, prijatelje, za_ebanciju, engleski, snijeg, svog peseka- Rikija, sladoled od jagode, ljeto, more, skijanje, kavicu s curama, kišu, starke, youtube, životinje, spavati, spontanost...
Ne volim:
matematikumad burninmad, cajke, šupljoglave cure koje trče za nogometašima, dok mi netko okreće s očimarolleyes, tračanje, neiskrenost, deranje, tjelesni...
Najdraža boja: ljubičasta, zelena, crna, crvena
Najbolje mjesto u gradu: Kugla, JC, Dom mladih...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svijećnjak iz srednjeg vijeka...zakoon

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Još jedan...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





linkin park mp3
Free music downloads | free mp3 downloads


linkin park mp3
Free music downloads | free mp3 downloads



linkin park mp3
free mp3 | free music



nirvana mp3
Music downloads | Mp3 downloads



nirvana mp3
Free music downloads | free mp3 downloads





Linkin Park Lyrics
Shadow of the Day Lyrics


Linkin Park Lyrics


Linkin Park Lyrics
What I've Done Lyrics

codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,22,0" width="300" height="420">



Nirvana- Sappy

And if you save yourself
You will make him happy

He'll keep you in a jar
And you'll think you're happy
He'll give you breathing holes
And you'll think you're happy
He'll cover you with grass
And you'll think you're happy
Now

You're in a laundry room (x2)
Conclusion came to you
Ahh

And if you cut yourself
You will think you're happy
He'll keep you in a jar
And you'll make him happy
He'll give you breathing holes
And you'll think you're happy
He'll cover you with grass
And you'll think you're happy
Now

(x2)
You're in a laundry room (x2)
Conclusion came to you
Ahh

And if you fool yourself
You will make him happy
He'll keep you in a jar
And you'll think you're happy
He'll give you breathing holes
Then you will think you're happy
You'll wallow in your shit
Then you'll think you're happy
Now

You're in a laundry room (x3)
Conclusion came to you
Ahh



Nirvana- Drain you
One baby to another says -
I'm lucky to have met you
I don't care what you think
Unless it is about me
It is now my duty to completely drain you
I travel through a tube
And end up in your infection

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
I like you

With eyes so dilated
I've become your pupil
You've taught me everything
about a poison apple
The water is so yellow
I'm a healthy student
Indebted and so grateful
Vacuum out the fluids

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a passionate kiss
From my mouth to yours
I like you
You (x5)

solo

One baby to another says -
I'm lucky to've met you
I don't care what you think
Unless it is about me
It is now my duty to completely drain you
I travel through a tube
And end up in your infection

Chew your meat for you
Pass it back and forth
In a flatulent kiss
From my mouth to yours
Sloppy lips to lips
You're my vitamins
I like you


Limp Bizkit- Livin' it up
This is dedicated to you Ben Stiller
You are my favorite mutherfucker
I told you, didn't I?

Drama makes the world go around
Does anybody got a problem with that?
My business is my business
Who's guilty?
Can I get a witness?
First things first
The Chocolate Starfish is my man Fred Durst
Access Hollywood lisence to kill
A redneck fucker from Jacksonville
Bangin' on the dumpster funk
My microphone machete's in the back of my trunk
Rocker's who's steady with the
He says, she says
And don't forget about the starfish navigation system
Don't hate me
I'm just an alien
With thirty seven tons of new millenium
Dum diddie dum
Where's it coming from?
Mrs Aguilera, come and get some
Oh know, which way to go
To the dance floor
It's on my stereo
Pay me no mind
I seen The Fight Club
About twenty eight times
And I'm 'a keep my pants saggy
Keep a skateboard
A spray can, for the taggin'
And I'm 'a keep a lot of girls in my beer wagon
Cause I don't give a fuck
Livin' life in the fast lane

I'm just a crazy mutherfucker
Livin' it up
Not giving a fuck
Livin' life in the fast lane

Another crazy mutherfucker
Livin' it up
Not giving a fuck
In the fast lane

Take two
Hoo haa!
Now who's the star sucker?
I'm the Starfish
You silly mutherfucker
Puff puff
Give the marujuana cig
Oops
I don't even smoke
But I love the way it smells
Here's a toast to the females
Sippin' lung champagne from a seashell
I think I gotta feel
And pop his ass like a zit
With the starfish navigation system

I'm no cheap thrills baby
Fill the briefcase with three dollar bills
I'm just an ordinary run of the mill fella
Spittin' out hella mic skillz
And I'm 'a keep my pants saggy
Keep a skateboard
A spray can, for the taggin'
And I'm 'a keep a lot of girls in my beer wagon
Cause I don't give a fuck
Livin' life in the fast lane

I'm just a crazy mutherfucker
Livin' it up
Not giving a fuck
Livin' life in the fast lane

Another crazy mutherfucker
Livin' it up
Not giving a fuck
In the fast lane

Cause it's so easy
To tell a lie
And it's so easy to run and hide
But it's not easy to be alive
So don't be wasting
None on my time

This world is like a cage
And I don't think it's fair
And I don't even think
That anybody cares
It'll leave a hole down the side of me
And it'll leave a scar
Can anybody see?
That we gotta get it out
We gotta get it out
And I'm 'a get it out
With the mutherfucken microphone
Plugging in my soul
I'm a renegade riot getting out of control
I'm 'a keep it alive
And continue to be
Flying like an eagle
To my destiny
So can you feel me? (Hell yeah)
Can you feel me? (Hell yeah)
If you feel mutherfucker then you'll say (Hell yeah)
Hell yeah, I'm livin' life in the fast lane

Cause it's so easy
To tell a lie
And it's so easy to run and hide
But it's not easy to be alive
So don't be wasting
None on my time

I'm just a crazy mutherfucker
Livin' it up
Not giving a fuck
Livin' life in the fast lane

Another crazy mutherfucker
Livin' it up
Not giving a fuck
In the fast lane


Red Googly Eye Skull Spider Halloween Images

Red Googly Eye Skull Spider Halloween Images




Od kad sam postavila brojke, ovolko vas je bilo

Free Web Site Counters
Get a Free Web Site Counters

free image hosting hosted images

free image hosting



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Kaiser Chiefs


Let it never be said that romance is dead
cos' there?s so little else occupying my head
There is nothing I need, cept the function to breathe
But I?m not really fussed doesn?t matter to me

Ruby Ruby Ruby Ruby
Do ya do ya do ya do ya
Know what your doing, doing to me
Ruby Ruby Ruby Ruby

Due to lack of interest
tomorrow is cancelled
let the clocks be reset and the pendulums held
cos? theres nothing at all cept' the space in between
Finding out what you?re called and repeating your name

Ruby Ruby Ruby Ruby
Do ya do ya do ya do ya
Know what your doing, doing to me
Ruby Ruby Ruby Ruby

Could it be could it be that you?re joking with me
And you don?t really see you with me
Could it be could it be that you?re joking with me
And you don?t really see you with me

Ruby Ruby Ruby Ruby
Do ya do ya do ya do ya
Know what your doing, doing to me
Ruby Ruby Ruby Ruby
Do ya do ya do ya do ya
what your doing, doing to me


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Znam da se baš ne uklapa al moram stavit kad mi je super pjesma
Avril- Girlfriend

Hey! Hey! You! You!
I don’t like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
You know it’s not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

[Verse 1]
You’re so fine
I want you mine
You’re so delicious
I think about ya all the time
You’re so addictive
Don’t you know what I could do to make you feel alright?
Don’t pretend I think you know I’m damn precious
And Hell Yeah
I’m the motherfucking princess
I can tell you like me too and you know I’m right

[Bridge:]
She’s like so whatever
And you could do so much better
I think we should get together now
And that’s what everyone’s talking about!

[Chorus:]
Hey! Hey! You! You!
I don’t like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
You know it’s not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

[Verse 2]
I can see the way, I see the way you look at me
And even when you look away I know you think of me
I know you talk about me all the time again and again
So come over here, tell me what I want to hear
Better yet make your girlfriend disappear
I don’t want to hear you say her name ever again
(And again and again and again!)

[Bridge]

[Chorus]

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
You know it’s not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

In a second you’ll be wrapped around my finger
Cause I can, cause I can do it better
There’s no other
So when's it gonna sink in?
She’s so stupid
What the hell were you thinking?!
[repeat]

[Chorus]



Gif Spiders Halloween Images

Gif Spiders Halloween Images



Images for your blog codes

Images for your blog




Kiss Glitters

Kiss Glitters