Linkovi
Newyorker
msn

...Wonderwall...

14.03.2006., utorak

BLA

BLA

- 01:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Odnosite se prema ovom svijetu onako kako zaslužuje. Vi se želite uzdići i ja ću vam pomoći. Istražit ćete koliko je duboka ženska pokvarenost, izmjerit ćete širine muške taštine. Premda sam dosta čitala knjigu ovoga svijeta, bilo je stranica koje su mi ostale nepoznate. Sad znam sve. Što hladnije budete računali, tim ćete dalje stići. Udarajte bez milosti i svi će vas se bojati. Ne prihvaćajte ni muškarce ni žene drukčije nego kao poštanske konje koje ćete ostaviti da crknu na sljedećoj postaji, i tako ćete stići do vrhunca svojih želja.
VIKONTESA DE BEAUSEANT
(OTAC GORIOT)
Pa bio bi red i da se predstavim...
Recimo to ovako: imam 18. god. i idem u opću gimnaziju (ni sama ne znam iz kojeg razloga). Treniram karate (crni pojas), plešem već 3 god. latino i standardne plesove, od nedavno sudim košarku i naravno idem na naš slavni školski zbor :) Kako se opisati....hm.... ajmo reći spaljena cura koja zna savjetovat sve oko sebe samo ne samu sebe. Ne znam ni ko sam ni šta sam niti me to trenutno interesira :) kad saznam javim vam:) Pozdraf!