Free Image Hosting at www.ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Free Image Hosting at www.ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/bloodyeye" />

my bloody rose

utorak, 03.10.2006.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

da da...
bili smo na ekskurziji...yes
bilo je i vrijeme...
i jasno...
svi smo mislili da će bit grozno...
al nije bilo tako loše...
čudo...

da...
evo...
skratit ću...
neda mi se pisat puno...

dakle... prvi dan...
došli smo pred školu... oko 7.45...
sabina je kasnila... jasno...
tea nije ni išla... grrrr...burninmad
tako da je nina plakala u busu...

onda dođosmo u varaždin...
divan grad...smijeh
di god pogledaš metalci i rockeri...cerek
i tako...
pa smo išli na groblje... nikad u životu nisam vidjela ljepše groblje...
šteta jedino ša je to bilo po danu...
a onda smo dšli u hotel...
sobe.. grozota...
u dvokrevetnu sobu su uspjeli ugurat i treći krevet...
i sve je smrdilo...
a sabina i ja smo se kotrljale po krevetima...roflrofl
onda smo poslje bli u disku...
neka rupetina...s lošom glazbom...
nina i dino su prohodali...
i cijelu noć su se drpali...
a nina ima krevet u sredini pa bi nam svako toliko doletila neka ruka
ili noga...
i onda smo im počele pjevat...
pa su rekli da će nam dat 20 kuna ako zašutimo...
i jesmoyes
al nam je bilo dosadno pa smo zaspale negdje oko 3.30...
(sabina je hrkala ko moj nono...)


dan broj 2...
poslje doručka sam dobila pivu...
koju sam trebala dobit dan prije...
al su ju sakrili i našli su ju tek kasnije...
pa smo išli u neku crkvu, i u neko selo....
i tako...
i onda u krapinu...
bila je neka srednja škola iz zg-a...
i opet...
nekih 80% metalaca i rockera...naughty
jedan lik je htio ić s nama u rijeku...
i već je došo s nama do busa....
i onda se vratio...
kad smo došli u hotel...
bajna i ja nismo išle na večeru...
nego smo išle pit... pivu...(zaboravili su da su mi dali ujutro pa sam
dobila još 2 l pive...smijeh)
sabini sam dala gut... i ova zaključila da piva pomaže kod
začepljenja crijeva...dead
onda smo išli na bazen...
blabla Pa je bilo dosadno

a onda se bajna odjedno vratila pijana
pa sam ju ja trijeznila...
a onda je zaspala...
i zahvaljujući meni raska ju nije skužila....yes

nakon toga sam igrala briškulu neka 2 i pol sata...
pa smo radili neke gluposti...,
ša ja znam...

a onda smo u 4.45...
išli spavat...
nas 6...
gordan na podu kapa kod nine, baržić se rastegao preko sva tri kreveta....
i tako...

3....
bajna nije išla na doručak pa sam krala okolo kavu i nutelice za nju...nut
i sve je bilo dosadno taj dan...
nakon bazena svi smo se presvlačili u jednoj sobi...bang
jer smo morali pustit sobe drugima...
i tak
išli smo do nekog tabora di je bila obitelj keglević....

bla bla...
i onda smo došli doma...

i odite na ovaj blog
pliz...
još uvjek smo tuyessmokinparty

design by 6r1m r3ap3r
diabolos.blog.hr