Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/bloodyeye" />

my bloody rose

četvrtak, 31.08.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

aaa... evo mene...
opet jedan "dubokouman" post....smokin
daaaa....

eeee....
prekjučer sam dobila marte...
hehe...smijeh
sa četrnajst rupica...
baš su mi divne...cerek

ha
jučer su došli tea i mišel...
pa smo bili u palahu...
pa kod konta...cerek
hahaha...

baš je bilo dobro...party
bilo je svega....
od izjavljivanja ljubavi...bang
do optuživanja kante pune vode da se gura...roflrofl


jedna osoba me jako razočarala...
vjerujem i ostale...
neki navodno ne žele više pričat s tom osobom...

al ja sam pre dobra da se ljutim na takve...
čak i ako mi spale hlače....namcor
zabiju kilericu u ruku...
bacaju se po podu i po meni...
viču... hm... nešto...rolleyes
grle me... i stalno prate...lud


ah....

da...
danas je trisprviheadbang.... a kao da je jučer bio onaj divni zadnji dan škole...
smeće...
tako je blizu....
beh.. u kurac... opet isti jadni ljudi (svaka čast iznimkama), opet ista šupska zgradurina....
bla bla...
jedino što je dobro je što idemo na ekskurzijunaughty....
tri dana... al ae i to je nešto...

da, ovo vam je naša razrednica (luda baba iz kemije).....ludlud

Image Hosted by ImageShack.us


ae...
kbo...wave


Image Hosted by ImageShack.us










design by 6r1m r3ap3r
diabolos.blog.hr