< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEs.nO

DizaJn bY: zWjezDica
sLika: Mell0cCllie deviantART

Opis bloga

...sick of crying....tired of trying....yeah im smiling.....but inside im DYING

Ovo je mjesto ušlo u moj život sasvim neočekivano,
ovdje sam jednom pomislila da sam izgubila svoj put.
A nije bilo baš tako: upravo suprotno,
ponovno sam ga našla.
Ovdje sam shvatila koliko
si mi ti u životu nedostajao...


...When all that you wanted
And all that you have
Don't seem so much...


...To što ne pričamo o prošlosti ne znači da nikad nije postojala...


"No one could ever know me
No one could ever see me
Seems you're the only one who knows
What it's like to be me
Someone to face the day with
Make it through all the rest with
Someone I'll always laugh with
Even at my worst I'm best with you, yeah"



It never seemed like you miss me...
Because of that I stopped miss you...


...When it's hard to be yourself
It's not to be someone else..




Linkovi

Pepuška - best frendicaaa 4ever in my life
Bernard - best frend 4eveeerr
Stela XD
Kika - suppaachh frednicaa
Lidija - zaaakonn curka i blogach
Simonuuška
Nino - ok..XD
Oračevi Pioniri...XD
Lucija...supach...XD
Mateja.....zakon curkaXD

ponešto o me

zovu me Martina.
Od 4.11.199* se dosađujem u svijetu.
pišem iz jednog malog mijesta a zove se ''moja soba''...XD
nemrem živjet bez my ffrriiieeenndds. naravno kompa.moba.slatkiša. XD
volim sve što i vole maldi.
moj dosadni život nadopunjuje mjuza a to je metal.rock.
a ti neki su:
Nirvana. SOAD. Chimaira, Slayer. Disturbed, Children of bodom. Bullet for my valentine. Hladno Pivo. Trivium. il nino. Psihomodopop. Linkin Park.......
Spavanje.pisanje.svađanje.
dopisivanje su mi jedni od hobija.
Prežderavam se sa čokoladom.čipsom.bombonima.
sladoledom.
Crna.siva a još prolazi i tamno dark ljubičasta su jedine boje u mom groznom životu.
Volim žvakat.
Volim svoje vansice i starke.
Volim svog perzijskog.debelog.cakanog mačka Willya.
Volim biti rasčupana.
Volim biti svoja.normalna.
Volim zimu.ljeto
volim gledati tv.
volim šarati po knjigi.zidovima.
A neke stvarni koje ne volim. provesti cjelo jutro u kupaoni.
preseratore.umišljene.dvolične ljude.
svoj dosadni.grozan.bezvezni. život
ljude koji misle da su savršeni...
skulirajte se.savršenstvo ne postoji.
ne volim rozu boju.
pa ovo bi vam bilo dosta da upozante pravu mene.



ljudof online


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nirvana
bedzevi.com,button,badges,priponke,Nirvana
bedzevi.com,button,badges,priponke,Nirvana - Kurt Cobain
bedzevi.com,button,badges,priponke,Nirvana
bedzevi.com,button,badges,priponke,I hate life
bedzevi.com,button,badges,priponke,Come on, make my day. Smile!
bedzevi.com,button,badges,priponke,Disturbed
bedzevi.com,button,badges,priponke,Life hates me


NIRVANA - LITHIUM

I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.
'Cause so are you. We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles. In a daze cause I've found god.

Yeah yeah yeah yeah.....

I'm so lonely. And that's ok. (alt: 'cause today )
I shaved my head. And I'm not sad, and just maybe
I'm to blame for all I've heard. And I'm not sure.
I'm so excited. I can't wait to meet you there.
And I don't care. I'm so horny. But that's ok. My will is good.

Yeah yeah yeah yeah yeah.....


I like it. I'm not gonna crack.
I miss you. I'm not gonna crack.
I love you.I'm not gonna crack.
I kill you. I'm not gonna crack.

I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.
'Cause so are you. We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles.
In a daze cause I've found god.

Yeah yeah yeah yeah.....

© †...sick of crying....tired of trying....yeah im smiling.....but inside im DYING...†





...When you dream, your not alone. never...

Danas mi se nešto promijenilo, ne znam što, ali osjećam. Osluškivala sam, da li je to negativna ili pozitivna promjena, čekala, ali nije ni jedno ni drugo. Samo osjećam da je nešto. Gledala sam trenutak kako prolazi, pokušala ga uhvatiti, ali nisam dobila želju za njim. To me zbunilo. Zar neću uhvatiti trenutak? Ne znam, danas nije isto, drugačije je, kao da sam negdje u nekom snu, možda to nisam ja. Možda sam zalutala, izgubila se, možda sam utonula u neki san, možda sama sebe promatram. Ne znam želim li izaći iz toga, a možda već dugo sanjam i nisam se probudila.
Gledam, trenutak je stao, samo se njišu maslačci i tratinčice. Što oni sad misle? Misle li? Misli li trava, drveće, leptiri? Izgubljeno je to razmišljanje.
Vidim kako leptiri lete oko visokih drveća, i na trenutak stala je slika. Ulovila sam taj trenutak. Traje, traje i evo. Sve mi je postalo crno, sve je nestalo.
Možda ipak sanjam za nečim, trebala bi znati, a možda i znam, ali neću da znam.
Ali želim još malo biti u tom trenutku, u trenutku radosti, osjetit taj miris.
Želim da mi se natrag vrati taj moj trenutak. Opet sam izgubljena. Ne znam ništa o tome.
Ali još uvijek čekam taj trenutak da dođe. Kad dođe. da ga zaustavim i neka traje,traje i traje.
Osjećam neku nervozu, kao da mi je trenutak sve bliže i bliže.
I...nešto me prošlo kroz cijelo tijelo. Opet se vrato. Osjećaj je neopisiv.

U miru, u još rosnatoj travi gledam nebo i oblake kako se kreću, gledam kako vrijeme leti a ja ležim. Ne mogu se micati. Samo ležim i ne mogu pomaknuti cijelim tijelom
Došao mi je strah. Strah koji mi je najedanput prekinuo moj trenutak.
Opet sam došla na početak. Izgubljena.
U tom trenutku kad se nisam mogla micati, saznala sam da kad moj *trenutak* dođe, ja neupravljam njime.
Netko drugi.....Opet mie po cijelom tijelu prešao strah...
Netko drugi mojim tijelom, mojim snom upravlja. U tom *trenutku* nisam sama.
Evo...opet ide onaj osjećaj. Našla sam se iza jednog drveća. Mogu se micati. Taj netko želi da ga pronađem.
Ali kad gledam okolo sebe sama sam. Nema nikoga. Ali čekaj. Osjećam da je netko prisutan uz mene.
Ali zašto?!?, to su moji snovi. Ne mogu *GA* nać. Gdje se krije. Možda *GA* ni u ovom trenutku neću nać.
Ne smije me obuzdati strah, da se opet ne vratim na početak izgubljenosti.
Nakon vremena saznala sam da me čuje sve što mislim u sebi, što govorim, sve!
Ali. Mislim to je moj san. zašto ja nečujem *njega*?
Obuzdo me strah. Ma ne. Opet sam se vratila na početak. Opet sam izgubila taj trenutak.
A bila sam toliko blizu. Nikako ga nemogu uhvatiti na duže vrijeme.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.....u jednom trenu našla sam se u šumi uz jedan potok. Gledam kako teče. I vidim korake po vodi.
Odlučila sam ih sljedit. Koraki me vode kroz tamnu, mračnu šumu i samo u tren pojavi se svijetlost.
Napokon prikaže mi se. To je bio *ON*...*ON* koji me je prato uza sve snove....
Samo što to prije nisam osjećala. nisam imala osjećaj da nisam sama.
Od sada sve se promijenilo, drugačije je, gledam, osjećam. Slušam sama sebe, zadovoljna sam.


19.05.2008. u 21:24

|KomEntaRi (69) | pRinT | × |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.