So what if I like black? It dosent make me a bad person!!

nedjelja, 08.10.2006.

i hope that you fucking die !

bok svima ! evo ovo je moj novi blog ... dosadio mi je više onaj pinky i ta sranja... sada počinmjem ozbiljno.pun kurac mi je više staraca jer mi non stop nešto seru ! pomišljam čak i bijeg od kuće.
prvo sam uzela nož u ruke pa si napisala TOM (onaj iz tokio hotela,po kojem mi NITKO neče srat !! )
pa kad mi je to dečko vidjeo,rekao je da to maknem do sutra kada se vidimo,u suprotnom prekidamo. I ja uzel ažilet u ruke i počela šarat po tome,,,križati to...krv je sve više i više curila...kapi krvi počeli su teći na ploćice u kupaonici...tresla sam se...boljelo je....pobljedila sam...usnice su mi počele gubiti boju......vidite vi sada kolika je moja ljubav prema mom dečku ? za njega bih SVE učinila,samo da smo skupa.neki dan smo se posvađali i bilo je upitno očemo li ikada više biti skupa. zaključala sam se u kupaonicu,počela plakati,uzela žilet u desnu ruku i počela se rezati...bilo mi je dosta života. na kraju krajeva sam se smirila i spasila našu vezu..zajedno smo skoro 3 mjeseca,a volim ga više od bilo koga !kad mi je god teško,uzmem nož i počnem se rezati.samo čekam taj dan kada ću doći do rezanja žila,a mislim da će to biti uskoro.nadam se da je vaš život bolji od moga. iz dana u dan skrivam svoje ožiljke na rukama. meni su ljepi . ja ih volim. i neču dati nikada nikome da me osuduje za nešto ! Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us die young and save your self !!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us dying...help me...just me...sorry !!!!!1 Image Hosted by ImageShack.us/a> DEVIL !! help meeeee

08.10.2006. u 14:04 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dark princess


Free Counter
Free Counter




Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

ime : princes
prezime : blood
godina : 15
mjesto stanovanja: zagreb
kvart : pucaj si u glavu
datum rođenja : Xx.xX.1354
škola : užasna
cilj u životu : izdržati i opstati ,
zabaviti se...

volim : dečke,frendice i frendove,
izlaske,ljeto...
mrzim : kučke,školu,obaveze,
cjepljenje,ljekove,meso,
ROBERTA !!!!!!!!
naj boja : crna - bijela ,crvena
odurna boja : ostale

Ak kaj još očete,javite se na mail
dark_girl_zg@net.hr

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

MySpace

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

MySpace

MySpace