BloodMoon

utorak, 24.05.2005.

to kill or not to kill

smrt.......jos samo jedan od puteva kojima krecemo.....
da vam dodje neka osoba kojoj vise nama spasa... -nepitajte kako to mislim...jednostavno prihvatite napisano- i da vam kaze da ju ubijete...ili da vam neko kaze da ju ubijete...biste li to napravili....??? sta mislite biste li joj time pomogli ili odmogli?
ja ........znam tj siguran sam da bi mogaso ubiti (jednostavno znam) al nisam siguran da bi to mogao napraviti samo ako me on zamoli....ustilu ej ...bla bla..zivot mi je u kurcu....ajde me molim te ubi....al recimo ako se radi o izdaji ili necem gorem ...
sad se neki od vas rec al zasto bi to napravio...uvjek postoji spas..bla bla bla...smrt mozda i je spas...bar po mom...jer ta osoba ce se vratiti....reinkarnacija...... pa ce moc poceti ispocetka.....ma neznam...poanta teksta je bila ta da me zanima dali bi vi to mogli ili ne ako da zasto itd....

- 11:42 - blood (26) - moon - #

<< Arhiva >>