< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je moj drugi blog...Ja sam Dominik, idem u peti razred O.Š Jurja Dalmatinca. Na ovom će te blogu čitat o svemu iz mog života. Ako želite ić na moj stari blog adresa: http://dome666.blog.hr.


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
fotorola.hr
radioblogclub.hr

MALO O MENI

Ime Mi je Dominik xxxx . Idem u peti razred Jurja Dalmatinca. Slušam Dead Metal i Rock. Naj grupe su mi Nirvana, slipknot, mudvaysne, evanescence... Neda mi se nabrojavat janbolje prijatelje kad ih imam da se ugušiš. U slibodno vrime se bavim dramskom, internetom, izlascima, zajebancijom, druženje sa prijateljima i ostalo. Imam dosadnog brata koji se zove Kristian . Živim u Šibeniku, Crnica. Volim se izležavat i ljenćarit. Ne volim umišljene i bahate ljude.

Evo vam moj banner:
Image Hosted by ImageShack.us

Ivin banner:

Image Hosted by ImageShack.us

Brankin banner:

Image Hosted by ImageShack.us

Lovrin banner:

Image Hosted by ImageShack.us

Majin banner:

Image Hosted by ImageShack.us

Enin banner:

Image Hosted by ImageShack.us

LINKOVI i OSTALO

Bruno-malo je naporan, ali je dobar.
Branka-prijateljica sa dramske, na blogu piše svoje pisme
Lovre-moj rođak, voli se lemat i bahatit.
Niko-moj ludi rođak, tek je otvoria blog.
Martina-jedna sa dramske koja ima blog već godinu dana.
Maja-isto sa dramske, blog je dug 8 km.
Iva-sa dramske.....baza joj je blog...
Iva-prija sa dramske, blog joj je odlićan.
Adrijana-prijateljica sa dramske, tek je otvorila blog.
Tina-jedna sa dramske...puknuta u mozak.
Luca-iz škole...i sa dramske. Zna se sprdat.
Frane-moj ludi rođak...brat od Nike.
Josipa-iz razreda...vol ime ćupat za kosu.
Ena-sa dramske....na blogu radi lude dizajnove.
Ena-ovo je njen blog...ono, baš blog.
Anja- sa dramske...tek je napravila blog...

free web counter

free web counter

EVO MALO SLIKA:

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com


Slika hostovana na Fotorola.com

(1..2...1,2,3,4)
Shed a tear 'cause I'm missing you
I'm still alright to smile
Girl, I think about you every day now
Was a time when I wasn't sure
But you set my mind at ease
There is no doubt you're in my heart now
Said woman take it slow
It'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said sugar make it slow
And we'll come together fine
All we need is just a little patience
(inhale) Patience...
Ooh, oh, yeah

Sit here on the stairs
'Cause I'd rather be alone
If I can't have you right now, I'll wait dear
Sometimes, I get so tense
But I can't speed up the time
But you know, love, there's one more thing to consider
Said woman take it slow
Things will be just fine
You and I'll just use a little patience
Said sugar take the time
'Cause the lights are shining bright
You and I've got what it takes to make it
We won't fake it, Oh never break it
'Cause I can't take it

...little patience, mm yeah, ooh yeah,
Need a little patience, yeah
Just a little patience, yeah
Some more pati... (ence, yeah)
I've been walking these streets at night
Just trying to get it right (Need some patience, yeah)
It's hard to see with so many around
You know I don't like being stuck in a crowd (Could use some patience, yeah)
And the streets don't change but maybe the name
I ain't got time for the game
'Cause I need you (Patience, yeah)
Yeah, yeah well I need you
Oh, I need you (Take some patience)
Whoa, I need you (Just a little patience is all we need)
Ooh, this ti- me....

Slika hostovana na Fotorola.com

Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried.
Screaming, deceiving and bleeding for you -
And you still won't hear me.
(going under)
Don't want your hand this time - I'll save myself.
Maybe I'll wake up for once (wake up for once)
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom

I'm dying again

I'm going under (going under)
Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through
I'm going under

Blurring and stirring - the truth and the lies.
(So I don't know what's real) So I don't know what's real and what's not (and what's not)
Always confusing the thoughts in my head
So I can't trust myself anymore

I'm dying again

I'm going under (going under)
Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through

I'm...

So go on and scream
Scream at me I'm so far away (so far away)
I won't be broken again (again)
I've got to breathe - I can't keep going under

I'm dying again

I'm going under (going under)
Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through

I'm going under (going under)
I'm going under (drowning in you)
I'm going under

Slika hostovana na Fotorola.com

I will never bother you
I will never promise to
I will never follow you
I will never bother you

Never speak a word again
I will crawl away for good

I will move away from here
You wont be afraid of fear
No thought was put in to this
Always knew it would come to this

Things have never been so swell
I have never failed to fail
Pain [3x]

You Know your Right [3x]

I'm so warm and calm inside
I no longer have to hide
Theres talk about someone else
Steaming soup begins to melt
Nothing really bothers her
She just wants to love himself

I will move away from here
You wont be afraid of fear
No thought was put into this
Always knew to come like this

Things have never been so swell
I have never failed to fail
Pain [5x]

You know Your Right [17x]

Slika hostovana na Fotorola.com

četvrtak, 03.05.2007.

Evo mene da napišem nešto.... Pada kiša.... A ja kao bi treba učit.... Ali se meni neda pa pišem na blogu..... Sljedeći tjedan neidem u školu ponedljak, utorak i sridu...JEEEEEE!!!...Jućer smo na informatici...ništa nismo radili... Zaboravija sam reč....u ponedjeljak je bila premjera...bilo je preprepredobro....mislim....za neke i nije...a neću ih imenovat.... Gledala me moja razrednica....ajme...u školi me poćela ljubit... Ti mater kolko sam toćaka stavia na post... U njedjelju je Brunov rođendan.... Idemo u grad...valjda.... Danas imamo dva sata hrvatskog.... možda će me pitat... Sutra imamo vjeronaut.... to će nam pregledavat bilježnice...jućer sam treba UBITI Bruna jer je vika nastavnici iz engleskog da mene pita...i ona onda mene pita... Meni se neda pisattttt.... Evo stavit ču vam nešto...
Slika hostovana na Fotorola.com

Aj komentirajte...



~06:24~ komentari (28) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.