Angels...they fell first...but I'm still here...

petak, 29.09.2006.

brake up!!! FINNALY...

a ovo me opće ne dira...još ono da mi je bar malo stalo do te veze...ali neeee...heheeh...ma boli me...ionak mi niš ne znači...hehe

ali me puno drugih stvari bacilo u bed...onak...ma nije bitno...puno toga me razjebalo...al bu sve oke...ili ne?...ma neznam...zakaj sam ja uvijek u jebenom bedu???...ma daj već mi ide na živce to kaj se ja mučim oko nekih sitnica...rrrrrrrrrrr...

pesma :))

nightwish-the siren

Lady with a violin playing to the seals
Hearken to the sound of calling

Who tied my hands to the wheel?
The zodiac turns over me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see

I tied myself to the wheel
The winds talk to my sails, not me
(Come to me)
Somewhere there my fate revealed
I hear but how will I see...

Image Hosted by ImageShack.us

priča za laku noć...

Djevojčica po imenu Kristina, jako je voljela lutke i imala je kolekciju lutaka. Jednoga dana u njezinom gradu se otvorila prodavaonica lutaka. Osobito joj se svidjela jedna lutka koja je dizala ruku i imala ispružena dva prsta. Roditelji su udovoljili njenoj želji, ali pri kupnji, prodavačica im je rekla da ne smiju Kristinu ostaviti samu s lutkom! Roditelji to nisu shvaćali ozbiljno. Nakon nekoliko dana, roditelji su morali na poslovnu večeru. Kada su se vratili, čekao ih je zapanjujući prizor - mrtva djevojčica, njihova Kristina. Pokraj nje je bila polegnuta krvava lutka, koja je sada pokazivala tri ispružena prsta - treća žrtva!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo...da lijepše spavate...bum još priča objavila...vidimo seee...baaaaaaaaj...i pozz svima & ekipi s druge (naravno ekipi naaajveći pozz!!)
- 20:56 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>