Angels...they fell first...but I'm still here...

ponedjeljak, 25.09.2006.

why am I loved only when I'm gone?

ah par dana se činilo sve oke ali je opet sve fucked up...ma neznam...mislim ono sve je oke samo je na ljubavnom planu baaaaaaaaaad...ali me to previše ne pogađa...
onak skužila sam da je vrijeme za novi post...
u subotu sam bila u berbi kod moje bake...s tajanom :))...papale smo kolačeeeeee...mmm...
a posle sam bila vani...a nebi ja o tome jer se fakat jaaaako malo toga sjećam...čoveče zgubila sam tu večer...nebrem ju nigde najti onak sve mi se zbrisalo...no oke ne sve...ali sve je na kraju bilo oke...
i nemam baš teme za post...

e da moj slavni i do sad najgadniji pad s konja...to je bilo još prije dva tjedna...
jahala sam jako mladog konja i puknutog v glavu...i maj trenerica je bila s nama u jahalištu na drugom konju...i sad sve je bilo oke dok se meni konj nije počel zritavati,propinjati itd...i onda sam pala a kak je konj krenul u galop tak me s nogom napucal kraj kičme...još me sad to boli...

i tak...nemam baš više druge teme...svi znaju s kim sam ali to i nije baš ono kaj sam očekivala...neznam...bum apdejtala ako se stanje popravi...i na kraju slika...

Image Hosted by ImageShack.us

baj i pozz i pusa svima koje znam...a pogotovo društvu s druge...ljudi vi ste legendeeeeee!!

apdejt:

pa zaboravih napisat kak je tena danas u školi petarila klince iz 2.-3. razreda!!loool...skoro je i dedića (maj razrednika...)...a prvo su ona smirićka i marta počele mene i onda se tena išla ispričavat vekiju...looooool...no to je to...a s vekijem bu sve oke...baaaaaaaaaj...
- 17:06 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>