Angels...they fell first...but I'm still here...

utorak, 12.09.2006.

...gothic...

pa često me ljudi pitaju kao ono naq kaj se ja furam...mislim malo je to i glupo postavljeno pitanje jer svako sluša kaj hoće itd...ali nakon mojeg dugoročnog istraživanja sam došla do zaključka...pronašla sam samu sebe...znam da zvuči čudno ali već dugo pokušavam saznat kaj je zapravo gothic...i saznala sam da sam i ja dio toga...sve mi se poklapa...znam da zvuči čudno ali tak je...

goths nisu darkeri kaj god si bilo ko misli...to su darkeri iznutra...ali opet ne uvijek deprimirani...ne slušaju samo black,dead i gothic metal nego imaju pravo na bilokaj...gothic je zapravo način razmišljanja...goths vole krv,i imaju neku opsjednutost vamprirma...najčešće se ne osnivaju sekte...to su ljudi za sebe...puno sam tražila po svemu i svačemu,knjigama itd...sad mogu sa sigurnošću reći da sam gothic...i tak...

Image Hosted by ImageShack.us

a sad malo o mom životu...
pa ono...rekla sam da neću zasad nikakvu vezu ali sjebano je to kaj mi fali neko...niko određeni...samo neka osoba...neznam...a još je gore to kaj se bojim da se ne zaljubim...grozno sama neznam kaj da napravim...ako se zaljubim mogu opet biti povređena ili povredit nekoga a ako se ne zaljubim bu mi opet falel onaj "neko"...zanimljivo...ah...ništa...idem još malo razmišljati...hehe...ali nisam u bedu...samo sam neodlučna...da...idem ja...baaaj...da i pozz svima koje poznam i s kojima sam si dobraaa...

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:52 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>