Angels...they fell first...but I'm still here...

subota, 19.08.2006.

bed...jebiga nikak van iz toga...

ah još sam u bedu ali bum preživela...

danas ja opet bila na turniru...imala sam posla ko u priči...ali se ovaj put nisam ozlijedila...sabina i ja smo kurile lidiju kad smo god stigle...hehe...a ona se ljutila...jadna...ma samo smo se zajebavali...bilo je baš super danas...trenerice mi nije bilo a njezin trener je jahal njezinog konja i posle još svoja dva...ja sam zagrijavala jednog njegovog konja...a bilo je ludo...a najbolje mi je kad smo u kamionu pjevale...hehe...sad sam full promukla...i tak danas sam se zabavljala...

najbolji ispadi sabine i lidije:
lidija:gle nebre ni rupu pogoditi...sabina:al bu tvoju mogel...
lidija u kamionu:kak te čudno gleda...sabina(inače ne vidi se u kamion iza u prostoriju di smo mi izvana):pa ne vidi me!...u tom trenutku sam pila vodu i kad sam to čula sam se tak počela smijati da sam pljunula sve van...hehe...i nisam mogla do daha dojti...
prije smo sabina i ja se zatvorile u kabinu od kamiona a lidija se samo pojavila u prozoru iza nje ko u nekom hororu...hahhahaha...
pa je lidija otišla i onda smo joj rekle da ju pia zove i ode ona a sabina i ja si zememo stolce i sednemo si pred auto lidijine ljubavi i tak ga gledamo i kurimo...hehehe...
lidija sva već crvena kolko smo ju krshile i onda sabina izjavi:moraš mu dojti"hodi ka te kušnem"
ja sam crkavala...ali najbolje je bilo kak nas je lidija išla biti skupa s tim njezinim...i kak smo sedele na pren kamionom na nekoj skeli (nebrem se sjetiti kak se zove) dojde taj lidijin do sabine i potegne ju za nogu i ona se sedne u konjsko govno...i takooo...

jučer sam bila vani s micks,tenom i lunom (hehe tak se i kobila koju jašem zove...) bilo nam je dobro...malo do parka,malo do partizana,malo do druge i tak...najjače mi je bilo kad je mene sović nazval da hitno dojdem na partizan dojdem ja i vidim pijanog bojana kak beži u krug...rofl...onda je pak pil...sović je htel iti spavat ali mu nije uspijevalo...i tak u parku je bilo onak...solidno...kratko smo tam bile...kad smo bile na drugoj je bilo ok saznala sam neke informacije (jeeey) i da se dosta mojih frendova zapravo ne ljuti na mene...hehe...spominala sam se s radićem i fakat se pokazal ok iako sam ja mislila da bu se on prvi na mene naljutil...ali sve je ok...

a sad malo o tom jebenom bedu...
pa nikak da zaboravim ali budem probala...danas sam se super zabavljala ali kad sam sad došla doma opet se sve vrača...jebiga...ma bum zaboravila...valjda...ili ne?hmmm...ah nije bitno...bum kad tad...

i neznam više kaj da pišeeeeeem...

no evo sličica za kraj...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Despair and suicide are the result of certain fatal situations for those who have no faith in immortality, its joys and its sorrows.

bye...see ya...pozdravljam...hmmm...ma zna se koga pozdravljam...hehe...
- 21:06 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>