Angels...they fell first...but I'm still here...

ponedjeljak, 14.08.2006.

pa ide prema boljem...i hope so...

nije loše...ide nekak...zaboravila bum ga...budem..mogu ja to...

no ok...nebum više o tome...btw pala sam s konja na glavu...u dobroj brzini...(nije nimalo smešno mogla sam se ubit!! no ko da bi mi to uspelo...)...ali nije mi ništ...zahvaljujući tome kaj sam par godina trenirala gimnastiku pa sam se dočekala u kolut leteći...i samo se prevrnula iako me malo boli vrat i noge ali nije bed...bu prošlo..svaki jahač bar jenput zvizne...;)...i tako...

neam baš posebnu temu za post samo je onaj već "stari"...hehe...nda...i tak se oporavljam...danas je bilo grozno vreme...dojdem ja na ranč i hoću spremit kobilu za jahanje ali kad skužim da je teren pod vodom neee...a-a...i onda sam se malo dosađivala...vratila mi se pia s mora...moja dobra frendica s ranča...imamo puuuno toga za pričat pa budu naši trač partyji u sjeniku puuuno češći (babe)...i taaaaak...

kako neznam kaj da pišem...doooosadno mi je...a nesmem van...šmjc...starci...ah...nije bitno zakaj opet ja izvela sranje (ko i uvijek ne??) sad me jedno nedavno sranje koštalo puno toga ali heloooooooo kaj danas više niko nebre pogrešit??pa evo
zajebala sam!
svako može ali neee meni se svijet odma okrene...demit...pa ovak ovim putem bum se ispričala jednoj ososbi (zna se dobro koja je to osoba) ako sam ju povredila jer fakat nisam htela...napravila sam glupost ali I am only human...I can make mistake too...dobro...samo mi je drago kaj sam si ok s njim...evo sad i za njega...
sorry! zajebala sam gadno!

Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

ali nema povratka...nebrem vratit vrijeme pa sam krenula dalje...a toj osobi hoću puno sreće dalje s novim ljubavima i nadam se da više nebu našel nekog tak zajebanog ko mene...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

naravno za kraj jedna bjutiful sličica...nda...

ajde pozz svima koji su mi pružali podršku i posebno dvjema osobama koje su stalno bile uz mene...tena i...nebum otkrila ko ali ta osoba mi je puno pomogla...thx...

i uglavnom pozdrav svima koje poznam...bye ppl...

apdejt:16.08.2006 u 10:20 h

pa avo bahat mi je preporučil jednu pjesmu...a ja imam zakon spot za to...hahahahahhahaha...gledajjte i smijte se...loool...

- 21:33 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>