Angels...they fell first...but I'm still here...

subota, 05.08.2006.

Take a walk outside your mind...tell me how it feels to be the one who turns the knife inside of me...

neam pojima kaj da pišem...a stari post mi je već boooring...
PREGLED DOGAĐAJA:
pa posvađala sam se s davčom ali smo je jučer pomirili i sve je ok...e da btw davča našla sam usnu harmoniku...danas ti ju donesem van...
noga me više ne boli...sve je ok već sam ko nova!
e da došli su mi susedi iz njemačke a oni imaju malu kćer staru 2 godine...tak je slatka...ja se toj maloj deci mogu smijati celi dan kaj oni gruvaju...
i tak pa nema baš previše događaja...ak se nečeg sjetim bum apdejtala...ajde ljudi
pozz:bahatu (i kiss također),klampferu (koji je u njemačkoj),bojanu,šewi,bancu,fifiju,crnome,jakšiću,kukiju,beču,casperu,davči...tajchy & almiri (imamo plan for tunajt,pusek cure),lucy,micki,ivy,junji,teniki,vlatki,dany,pauli,lilici,archy,čečki i svima koji idu s nama van!!!
Bahatu kiss...hmmm čekaj kaj još?neznam...a nemam više kaj za pisat...booook!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
apdejt:e da...tudej je mojem pasiću rođendan...lol...jeeeeeeeeeeeeej...terry sretan ti 3. rođendan!lol
- 09:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>