Angels...they fell first...but I'm still here...

subota, 15.07.2006.

grounded...

paa evo ljudi...new post...nema ništ novog...
grozno...
nebrem vjerovati...ja sam opet u kazni...iako već je prošlo dosta odkad nisam bila...
pa evo vam priče:
dojdem ja jučer doma s ranča...umorna i jedva čekam da odem pod tuš...a kak je padala tuča u mojoj maloj sretnoj zabiti (rofl) tuča je sve voćke potukla i dvorište mi je bilo puno lišća...i ja dojdem doma krenem u kuću da se idem stuširat i kosu oprat (jer zbog te moje guste kose treba neko vreme da se to opere i posuši) a meni stari : kam ideš?...a ja velim da se idem stuširat...a on meni da ne da moram s njim i starom skupljat lišće po dvorištu...i probala sam mu ja objasnit da mi treba vremena da si operem kosu i to ali neeee...i on meni počne kak se ja raspravljam itd. i onda ja počnem skupljat lišće i spominam se sa starom do kad bum onda vani a on meni onda veli kao da da se netrebam nikam žuriti da danas nejdem van...i pokupila ja to lišće i bila sam i ljuta i bijesna i sve...i odem se stuširat,i operem si kosu i sve...poludela sam...niko nema takvog starog ko ja...jooooooooooj...a ujutro je bilo sve ok...i navečer odoh ja k susedi...kad se vratim veli on meni da sam i sutra (tj. danas) u kazni...i nije mi dal na comp...ja poludela...mah...ali bude to moja mamica :) koja mi uvijek pomaže u tim situacijama sredila...i tak...
sad danas moram biti dobra :)))...hehe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ajd ljudi pozz svima koji idu s nama van na drugu...i kiss već jako dobro poznatoj osobi...zna se ko je to...hehe...i kiss bahatu...hahahhahahahhahahah joke...to i je bahat...the famous bahat...pozz ppl!!
- 11:56 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>