DESIGN WITH PASSION: **Somewhere I belong...** <font size=4><strong> {post bez naslova}</strong> </font> - ¨¨SOMEWHERE I BELONG....¨¨ - Blog.hr

{post bez naslova}

Nisam već dugo pisala i risala, pa sam se danas odlučila posvetit malo svome blogu....
moj život je grozan(u školi loše, u 2 tjedna dobila sam dvije jedinice, ljubavni život namcor...) katastrofa... neću puno pisat jer mi se neda.... & izgubila sam volju za blogom i svime... sada tek shvaćam kolilko su ti ocjene važne....yes ali, kaj ćeš,jednostavno ne ide.ali mala utjeha mi je ta što je svima loše krenulo npr. mojim frendovima i frendicama u razredu i školi, sestrični kojoj nisam rekla da imam blog,susjedi i naravno pola Karlovca.ah, tako ti je to, uvijek se nađe neki problem-->sitan ali dinamitan....
eh,da skoro zaboravih, neće me biti neko vrijeme jer moram ispravit ocjene & u mojoj školi je bila audicija "Pokaži što znaš" i išla sam glumit i prošla sam, stoga moram se ozbiljno pripremat za Dan škole jer tada nastupam pred cijelom školom(21.3.) i još idem na izlet u Sloveniju ( sa školom-->23.3.
neću vas opterećivat svojim problemima, kojih ima i previše.....................rolleyes
K & $ $ € $ ! ! !cerek

- 19:55 - Pikni mi koji comentar....{samo (0)} - Imaš printer?!?Isprintaj.... - #