DESIGN WITH PASSION: **Somewhere I belong...** Vani sunčano, a ja ležim u krevetu i dosađujem se...:nut: - ¨¨SOMEWHERE I BELONG....¨¨ - Blog.hr

Vani sunčano, a ja ležim u krevetu i dosađujem se...nut

Hey!
Ne znam širi li se to neka viroza ili...?;samo znam da bolesna sam ja!bang Užasno mi je dosadno,nemam šta za radit,jedino mi preostaje ležat u krevetu, piti med & odvratan čaj... Nisam nikada razmišljala da ću to reći ali, nedostaje mi škola, prijatelji, zezanje razrednice, nastavnika...Baš mi je dosadno!!! Možeš mi nešto predložit, što ću radit...bilo šta....???npr. jel za tko kakav dobar film; možes biti i horror i ljubić i komedija bilo što, samo da mi nije dosadno...???
BTW: Kako si ti? jesi i ti bolesna / bolestan...pikni mi koji comentar... i nemoj se ljutit, nemam neku inspiraciju...kisses cerekmah