od mora ljubavi ostala je samo sol...

četvrtak, 06.04.2006.

još samo malo i .... odmor!!!!

Evo baš sam sad radila neku igru koja mi je bila u komentarima. A ja baš ne vjerujem u to ali ipak sam ju probala napraviti, svejedno ne volim slati dalje te finte. Da vam priznam iskreno ta igra mi je dosta toga pogodila, a to je sve namješteno, šta se čudim…
Ej ljudi moji ja bi vam tako rado napisala neku zanimljivu temu, ali nemam pojma šta. Ako ima tko neki prijedlog neka mi pusti komentar da me malo inspirira, pa da znam kako da vas zabavim.
Baš sam neki dan razmišljala kako još par dana i imamo proljetne praznike, onako taman da se malo odmorim od svih školskih obveza i da po cijele dane ništa ne radim,,,Stvarno mi to fali… E pa onda nakon tih praznika još mjesec i po i onda LJETO, ljudi moji!!!!!!! Joj kad se samo sjetim : sunce,MySpace Layouts

MySpace Layouts

more, more, uživanje, odmor, izlasci, bez obveza bez škole i opet more!!! MySpace Layouts

MySpace Layouts

Ma jedva čekam, a sigurna sam da i svi vi isto. Još nisam upoznala osobu koja ne voli ljeto. Evo baš sad slušam pjesmu '' i don 't want to be, od Gavin DeGrawea (za one koje ne znaju to vam je pjesma iz One Tree Hilla) i sjetila sam se da bi sada valjda brzo trebala početi nova sezona te serije ako sam ja dobro čula. Prije nisam podnosila tu seriju ali pred kraj prošle sezone sam ju počela gledati i zaljubila sam se u nju, MySpace Layouts

MySpace Layouts

tj. u onog prezgodnoggggg Nathana Scotta (James Lafferty). Ej lik je pravi bombon, barem meni. Znam da su svi ludi za Lucasom Scottom (Chad Michael Murray) – mislim tip nije loš ali meni je ovaj drugi draži, a vama ??????????? pusa

design by 6r1m r3ap3r
diabolos.blog.hr