< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni...

zoven se matea...rodena sam
22.6.1992 i rak sam...obozavam
muziku....to mi je sve na svitu i
bavim se time koliko god mogu...
Volin ludovat,tulumarit,svoje
prijatelje,lito,zadar,ugljan,najvise
techno,house i takvu muziku...

Sličice


Mateichi...




ja i matea(zd)




Inanica...



nonek...



denis i nonek



Snjecana...



Vanči i Jelena...



Ritammm...naša litnja partijana



mmm...David Morales...



Dj Tiesto...



E da...fatalno...ajme predobra sličica















e da da...








nedjelja, 06.05.2007.

a di mi je nestala inspiracijaaa???

nije me bilo dugo na blogu pa nisan mogla svraćat na druge blogove..
ajme komentara...onu malu balavicu ću zalipit da neće više bit sposobna
za pisat...ajme gadi mi se ta razmažena dičurlija...i još ni u crkvu neće
da ode...gospe mila...Bila ja kod Smox i nas dvi se teškooo naroljale
popile smo sve šta smo mogle...ono...SVE...ona se stukla na par mista
i još smo pokisnile (bile smo mokre samo od glave do pete)...savršeno...
i imale smo poslije lip pogled...magla...a moran ic pa zbogom ljudovi...
puno sriće,zdravlja,ljubavi...ma ajte bok...
vaša blondy



| komentari (81) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.