travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni...

zoven se matea...rodena sam
22.6.1992 i rak sam...obozavam
muziku....to mi je sve na svitu i
bavim se time koliko god mogu...
Volin ludovat,tulumarit,svoje
prijatelje,lito,zadar,ugljan,najvise
techno,house i takvu muziku...

Sličice


Mateichi...




ja i matea(zd)




Inanica...



nonek...



denis i nonek



Snjecana...



Vanči i Jelena...



Ritammm...naša litnja partijana



mmm...David Morales...



Dj Tiesto...



E da...fatalno...ajme predobra sličica















e da da...








četvrtak, 19.04.2007.

...ellou...

ej ljudi...evo ovako...na pocetku...stvarno neznan sto bi pisala...
Mozda o svojim frendovima jer su mi oni sve u zivotu...mislin
da nijedan covik nemoze bez svojih prijatelja jer ipak ako nades
prave bit ce uz tebe cili zivot i cuvat te i pazit i tjesit te ko i ti
njih tako da...prijatelji su sve...mene moji nikad nisu razocarali
i svaka im cast svima i znajte da vas svih volin najvise na svitu
ovome...evo nekih:Matea:nju znan prakticki
cili svoj zivot i jednostavno je obozavan i ne samo sto je cura
prelipa vec je i prepametna...mateichi uvik cu ti pamtit sve sto
si napravila za mene...lolin te!
Ivana:moja plavusica...i nju obozavan i
neznan sto nebi napravila za nju...prepredivna zenska...
Denis:zapravo jagodica bobica...a tog
lika obozavan jer mi je ko brat i uvik me cuva i pazi i ima najbolje
baze na cilon svitu
Jeki:bilo je svega...al on je uvik bija na mojoj
strani...i ljutia se sto ga prije nisan stavila pod frenda...al rekla
san i opet cu...jos uvik iman razloga=)
Lada:e nikad nisan mislila da cu bit dobra s
purgericom...al cuda se dogadaju=)
Dominik:je da lika neznan puno al stvarno svaka
mu cast...nonekica lolin te...
I jos puno puno puno puno puno ljudova al neda mi ih se sad nabrajat...
al nebrinite se ocu!Al sad moran ic....ajte ljudi ciao...=)



| komentari (61) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.