< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa sad vam je 22:01; 16.6.2007.->i mal mi je dosadno, pa ev pišem ovo;
tu ću vam pisat kad god mi neš padne na pamet!!!
i da, napominjem-> upravo sam se vratila s jednog rođendana.............


ako me tko treba::::
kachaaaaa@hotmail.com ili
kacha5@net.hr

najvažnije osobe na svijetu:

kety oliti štitarušasmijeh-> cura koja baš ne misli uvijek na svoje postupke i posljedice koje slijede...ali ona je naša mala..........,ali slatka...cerek
svoj život ne bi mogla zamislit ni bez mog malog ANJČIĆA:smijeh:-> uvijek vedra i namijana.... naš dašak vedrine......iako posljednjih dana malo propaduje u našem trodijelnom svijetu!!!!!
u moj život se nekako, nažalost uklapaju mama(,,jagode su ti u frižideru'');
sestra.....ej ubi BOŽE!!!!
brat....a čuj bar se više neće penjat po prozorima...
druga sestra.....a ona je.... još je čitava.......
keta- mala... koja je stvarno hrabra, vrckava... divim joj se,... zbilja....
ostali su oni koji me malko živciraju:(ne svi!!!):rofl
KNEŽA, zauzima počasno prvo mijesto!!! on i njegov smisao za humor (,,izgledaš ko vanzemaljac'')
pauk (,,kaki'')
shox-> ma on mi je samo pomogo da sjednem u prazno...
zvona-> malko je konfuzan..... ma iako se ošišo..... a sad je sladak.... nije više sexy...cry
veky: lik na svoju ruku (,, nemam goriva''); voliš li mene il moj skuter?!... ma meni uostalom i nije važno...ludlud
joseph: pa on je ok... sam malko zaj...frkava
boris:najbolji prijatelj na cijelom svijetu..
trong>mićo: on je ok
gabrijel-> baš misliš da si skužio kakva je osoba, a on te iznenadi
elma-> bivša best frend....
darja->pa cura je super....
viktor->danas sam ga upoznala, al čini mi se cool, sam malo je preknjiževanthumbup
miki-> pa.....................................................
luka-> ne smijemo zaboravit jednog od supermana koji su mi spasili životrolleyes
....ima tog puno ne da mi se više...party


naj pjesmuljak:

Oka tvoja dva

Nekada si lijepo sve govorila o meni
Sliku moju čuvala duboko u sebi
Nekada su žene sve bile ljute na tebe
Kako smo se nekad ludo voljeli


Oka tvoja dva suzama nedaju da teku
Noć je prokleta, nedeljna, odlazim ti ja zauvijek
Žuti mjesec je, neka je, prestao da gori
Samo ti samo ja, neka nova lica dva, to je sudbina


Znam da mrziš rastanke, gledaj me u oči
Minut dva i nema me, nestajem u noći
Kunem ti se pjesme mi, rado ću se sjećati
Kako smo se nekad ludo voljeli




Hej lutkice

Ne bih rek´o da ću moći
ove noći da ti priđem,
kao sjena krenem,
na srce ti siđem
A vjetar puše do dna duše
i otvori se nova rana,
kada nam je ljubav,
pukla kao grana

Tebi ne znači ništa jedan više il' manje
a meni srce se steže i sve mi je tanje


Hej, lutko lutkice,
kad bih mog'o malo malčice,
ove noći da ti priđem
Hej, lutko lutkice,
mog života konobarice,
i na srce ti siđem


Daj mi bože ispod kože
da mi teče kao struja,
i cijelo moje tijelo
zavrti k'o oluja
A vjetar puše do dna duše,
i otvori se nova rana,
kada nam je ljubav,
pukala kao grana

Tebi ne znači ništa....

nedjelja, 18.05.2008.

,,...kad zapali za mnom svijeće da ga jedna bar opeče...''

Jednom... prije nekog određenog vremena... bila je jedna naivna djevojka.... bez obzira što se dogodilo... kakav je tko zapravo bio... ma ne... naime.. trudila se biti hladnokrvna kučketina... no u dubini svoje proklete duše i odvratnog srca znala je da nije takva... bila je zatvorena i navikla kontrolirati svoje osjećaje... zapravo kontrolirala je sve... i odjednom... izgubila je sve konce... iako je i dalje stojala čvrsto na zemlji... to nešto... čudno... izvan njezine kontrole... proširilo se poput virusa njezinim tijelom, umom... bez obzira na to koliko se trudila da nitko ne primjeti koliko ga .... (nikada se nije usudila reći)... i bez obzira na sve sumnje... on je bio nešto bez čega nije znala... a on.. hm... on je bio izuzetno dobar, zapravo vrhunski glumac... dovodio ju je do trenutaka ekstaze... no isto tako joj je priuštio najveće razočaranje koje je ikada mogla zamisliti... moje mišljenje je (jer ih oboje poznajem...relativno) da on i nije bio toliko loš dečko... samo je iskoristio sve što mu je život pružio...
Njezina je greška što je nakon puuuuuuuuuuuuuuuuuno borbe i još više pretvaranja da joj je svejedno.. ostala na mijestu.... ,,on nije znao koliko ga volim... mislio je da ću da prebolim’’ ili pak je?!!... jednom je netko pametan meni rekao... ,, sve prolazi, i sama znaš...’’ no njoj se to nije dogodilo... nije znala ili htjela krenuti dalje... vremenom je sve više i više padala u svijetove svoga uma u kojima je bio on... na trenutke se znala potpuno isključiti... zagrliti nekoga koga nema... ona je živjela u sjećanjima... nije izmišljala... proživljavala je isponova ono što se stvarno dogodilo... imala sam dojam kao da svaki puta iznova živi tu vezu... i ono dobro i ono loše što se događalo u tom razdoblju kada su bili skupa... njezin život se sveo na to kratko razdoblje...
On... on se na početku potrudio malo je mučiti... kasnije ni sama nije znala što on zapravo hoće od nje... no nije se htjela pomiriti s njim...
On je danas sretan,.. uspješan i prema svemu sudeći dogodilo se ono čega se ona najviše bojala..., zaboravio ju je... no to i ne čudi... ona njemu nije bila ni po čemu posebna... bila je ,,jedna u nizu’’...
A on je njoj bio... ,, jer ti si bio moje prvo svitanje u dvoje..’’ alfa i omega...
Prije njega bila je robot bez osijećaja... on ju je pretvorio u osobu punu ljubavi... i upravo to ju je i ubilo...
No ipak njezin život nije bio uzaludan... pokazala mi je tu destruktivnu moć ljubavi... tu snagu... i dala mi je primjer... vjerujem i vama koji ćete ovo pročitati...
I danas kada joj zapalim svijeću.... sjetim se njezinog lika... shvatim zašto prezirem ljubav... sada znam da ne želim da mi se to ikada više dogodi.... i meni su pokazali da je ljubav sranje....


Vidim te i svaki put kad sklopim oči...
Čekam te i kad znam da nećeš doći...
Zovem te i kad ćutim tvoje ime...
Molim te samo NE ZABORAVI ME!!!



| Stisni gas! (7) | Zakoči... | # |

utorak, 06.05.2008.

hehehehehehhehe

paaaaaaaaa..... izbrisala sam posljednja 2 posta....
hm.... jedna priča e daaaaaaaaaaaaaaaleko iza mene......
danas mi se dogodilo nešto zanimljivo....
nisam još u potpunosti sigurna šta... ali.... :)
ma to bi bilo sve...
aj baj!!!



| Stisni gas! (1) | Zakoči... | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.