petak, 11.05.2007.

Ništa od Eurovizije

Ciao!
Moram priznat da me dosta pogodilo to što smo ispali, tj. što nismo upali u finale. Meni osobno se pjesma sviđa, tipična mjuza koju volim. Po tramvajima i u razredu su komentirali kak je pjesma dosadna i da nije za Eurosong (al kaj oni znaju- ne vide dalje od cajki). Iritira me to što je svake godine ista priča: prije dvije godine na Eurosongu je pobjedila neka etno (ili kak se već kaže) pjesma- kod nas prošle godine pobijedi Severina (da ne kažem koja sramota od pjesme), ali događa se čudo i prošle godine na Eurosongu pobijede Lordii i gle!: naši rokeri idu na Eurosong. I to je kao slučajno! Baš me zanima tko će ove godine pobijediti pa da već možemo predviđati koga će mo slat sljedeće godine.
To bi bilo sve za sada

Bye!

- 23:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NESTO O MENI:

-imam 17 god
-idem u srednju skolu, 3.razred
-volim životinje (sve)
-slušam sve što mi se svidi, oduvjek Robbie Williamsa i Nižetića (nema veze s vezom, al kod mene je uvijek takozujo), a u zadnje vrijeme: RHCP-e, Metallicu, Nirvanu, Nickelback,...
-obožavam filmove, a o serijama da i ne govorim (Three hill, Zakon brace, Puna kuća, Uvod u anatomiju, Reži me, CSY Las vegas,.......)
-moj msn (ak koga zanima): ikkagirl@hotmail.com