siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

EvO NeKi BlOg O MoJoJ EkIpI............SkOlI I OpCeNiTo O ZiVoTu................UzIWaJTe!!

AAmazing
NNeglected
TTender
OOld
NNoisy
IIdeal
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

pavichka.....kraljicaaaa
basheee dddddd queennnn
tina aka sucuranka...
pepe
vale

InFo AbOuT Me.........

IME:.......aNtOnIa......cool
PREZIME:DrEaM aBoUt iT......belj
RODA ME DOVELA:............25.10.1992........
HOBI:pLeS,pIvAnJE,zAjEbAvAnJE,
iZlEzAvAnJE...
.......mahthumbup
SKOLA:EkOnOmSkA............1.F...........mahnaughty
VOLIM:pLeSaT....oBiTeLj..pRiJaTeljE.....
....mUsKecerek
.....zAbAvU.....uS5........pjeva
Ma jEdNoStAvNo sVe sTo vOlE MlAdI............thumbupsmokinburninmadparty
NEVOLIM:sKoLu..uCiT.....uMisljEnE i dVoLiCnE ljUdE.....zujo
..........mEtAlbang
LJUBAV:...............sLoBoDnA........wavethumbup
kisstuzancry

Image Hosted by ImageShack.us
.........OvO sAm JaAaAa.........roflburninmadthumbupwavesretan

sLiKiCe...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


pOzNaTi i Slavni
SexIcHi....hMmM..
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 22.01.2008.

.....sAmO hOdAj pOkRaJ MeNe i bUdI Mi pRiJaTeLj....

eo sad jedan post posvecen svin mojim prijateljima............prvo ekipa iz lude ulice..........
Image Hosted by ImageShack.us

this is my sister.................super je...........sexacha................trenira ples...........slobodna........wink
Image Hosted by ImageShack.us
ovaj u sivoj majici je ciko.............dobar je on.....ima svojih musica .......zna mi dignit zivce ali inace je kralj...............wavethumbup
Image Hosted by ImageShack.us
ovo je blaz...................kraljina i po.....sexanrolleyes.............trenira rukomet.......slobodanyes...
Image Hosted by ImageShack.us
ovo s mojom sister je daja..........zenska je kraljica...............lipa............ma sve super........slobodna.....mahImage Hosted by ImageShack.us
ovo s anci je moja B.F.F maja..........sretan....maja je u plavoj majiciiiii......zenska je zakon......voli se zezat i zajebavat ljude.......najvise mene zajebaje...........smijeh
....Image Hosted by ImageShack.us
ovo na slici je franita......zenska je kraljica...........lipa je..................slobodna..........thumbupmah
Image Hosted by ImageShack.us
OVO smo na slici ja i moa prija cote....zove se marija...........kraljica je..............zna se zezat i sve.............thumbup.slobodna................yes
Image Hosted by ImageShack.us
ovdje smo ja i andrea............zenska je super ....kraljica................moa stipica...............belj
Image Hosted by ImageShack.us
ovo smo na slici ja i krala.....zovemo je novinarka..........ali ona to mrzi..trenira ples............slobodna.........rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us
ovo s mojojm sestrom je make........kraljica zenksa..........sexacha...............trenira ples..........zauzeta...........roflcool
Image Hosted by ImageShack.us

ovo na slici smo ja i ancibelj...zenska je totalno otkvacena....trenira odbojku i super igra nogomet........thumbup...ma kraljicaaaaaa
Image Hosted by ImageShack.us
ovo je moj najbolji prijatelj nixy.cool........ma presuper je.....kraljina......uvik me nasmije i zna se zajebavat.smijeh............zauzet..........naughty.pozzzzzzzz

sad ostali frendovi...........
Image Hosted by ImageShack.us
ovo smo ja i maja..................zenska je prva liga............mos se zajebvat s njom i sve.......kraljica je..........trenira ples.........
yes
Image Hosted by ImageShack.us
ovo smo ja i moja best frend peke................ide u ekonomsku ka i ja i nazalost ona je e razred a ja f....ma kraljica...........pozzzzzzzzzmahthumbup
Image Hosted by ImageShack.us
ovo je moa bashe.................zenska je legenda...............ide u 1.jezicnu.........ma super je..............slobodna..............mahwave


eto to je sve od mene za sad........................sljeeci post ce bit o razredu mom..................do tada kissach.............
p.s.-evo jedna poruka za sve moje prijatelje...............thumbup
..........HvAlA VaM zA SrEcU, RaDoSt i SmIjEh.........HvAla VaM Za SvAkI SkRiVeNi SmIjEh.......HvAlA VaM Za SmIjEh StO I SuZe BrIsE.........JeR TaKvI Se PrIjAtELJi Ne NaLaZe ViSe.............mahkissyes






- 22:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.