petak, 31.03.2006.

nema naslova

Ajde da bar napišem nešto pametno, kaže braco svi korumpirani, doktori ne rade zbog malih plaća. Trebalo bi njima smanjiti plaće pa bi možda radili, imam ja gorko iskustvo s njima kad su mi na hitnoj prije nekoliko godina doslovce odbili pomoći ni ne trepnuvši okom prema meni. Spasila sam se sama dovukavši se do bolnice gdje su mi ipak pomogli na moju sreću što sam ih većinu poznavala. Sva sreća da mi se to iskustvo nikad više nije ponovilo a ni ta reakcija. Njihovo ponašanje je bilo otprilike čekaj dok mi popijemo kavu, a ako rikneš u međuvremenu,... e pa onda ko ga jebe, mi smo pili kavu.

Ima miss bea ludu slikicu o njemcima, ma stvarno dočarava njihovu pismenost. Kad je ko čuo njemca da govori stranim jezikom, ne bi se ti potrudili, a vidiš nas hrvate pa jebote u zadnje vrijeme svi po 4 jezika i još nam ne daju u europu. Znam ja jednog njemca, simpatičnog čovjeka, taj već 20 godina dolazi na more kod nas ostane oko 2mjeseca , a žalosno je kaj taj čovjek jedino zna reći «dobri dan». A nit je glup nit lud da nemre naučit, al oni su u europi a mi nismo.



Ajd malo gluposti, ovo je samozadovoljni osmijeh nakon obdukcije jadne lutke

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 18:29 | Komentari (14) | Isprintaj | #

uvatilo me ludilo i dosada

Image Hosted by ImageShack.us


Ajme koji prekrasan dan... a ja baš i nemam inspiracije za pisanje , nego kako ste mi vi svi danas? Šta vas muči?

Mene je ovo proljeće uspavalo umjesto razbudilo , valjda mi treba malo ljubavi u životu, tko će ga znati. Ciao ragazzi...

| 14:58 | Komentari (7) | Isprintaj | #

utorak, 28.03.2006.

Vožnja prema muškom stajalištu

Procedura za muskarce:

1. Dovezite automobil do automata.
2. Otvorite prozor.
3. Ubacite karticu u automat i otkucajte sifru.
4. Otkucajte zeljeni iznos.
5. Uzmite karticu, gotovinu i potvrdu.
6. Podignite prozor.
7. Odvezite se dalje.

Procedura za zene:

1. Dovezite automobil do automata.
2. Vozite malo unazad da prozor automobila bude u ravnini s automatom.
3. Ponovo upalite motor koji se ugasio.
4. Spustite prozor.
5. Otvorite torbicu, istresite sav njen sadrzaj na suvozacevo sjediste i trazite karticu.
6. Kada naidjete na kutiju sa sminkom, provjerite svoj izgled u retrovizoru.
7. Vratite istreseni sadrzaj u torbicu.
8. Pokusajte ubaciti karticu u automat.
9. Otvorite vrata automobila da biste mogli dohvatiti automat.
10. Ubacite karticu.
11. Ponovo ubacite karticu, ovoga puta sa pravom stranom okrenutom nagore.
12. Kada automat zatrazi sifru, ponovo istresite torbicu i pronadjite notes, pa onda pogledajte njegovu zadnju stranu.
13. Vratite istreseni sadrzaj u torbicu.
14. Otkucajte sifru.
15. Pritisnite cancel i otkucajte ispravan broj.
16. Otkucajte zeljeni iznos.
17. Uzmite gotovinu i potvrdu.
18. Ispraznite torbu da biste pronasli novcanik.
19. Vozite naprijed dva metra.
20. . Vozite nazad 2 metra, kako biste uzeli i karticu iz automata.
21. Stavite karticu, novcanik i sve ostalo sto je palo na pod automobila u torbicu.
22. . Provjerite sminku.
23. . Ponovo upalite motor koji se ugasio.
24. . Vozite 5 - 10 kilometara.
25. . Spustite rucnu kocnicu.


Koji li je idiot ovo pisao? Vjerojatno me žene više neće čitat

| 17:06 | Komentari (14) | Isprintaj | #

nedjelja, 26.03.2006.

part two( još sam u stanju delirija)

Hvala na dobrim željama za ozdravljenje al danas mi je još gore, utapam se u c vitaminu,aspirinu,magneziju ma jebiga sve šta je šumeće od a do ž. Kažu da sex liječi sve, to mi je onda zadnja nada. Imam osjećaj da me pregazio bager.
Moram spomenuti nekoga tko je zaslužan za novi izgled bloga. To je moj dragi prijatelj Juka koji se stvarno pomučio da udovolji željama ove tvrdoglave plavuše, fakat neznam kak on mene trpi. Hvala ti!
..........................još ću ja pisat noćaš pošto ću bit budna ( eh nemojte dat mašti na volju neće me neki crni pastuh držat budnom,već ova jebena prehlada,) znam da sam vas sad razočarala....a šta češ tako je kako je.............. Budite mi dobri ( i čitajte mene)

| 19:57 | Komentari (7) | Isprintaj | #

subota, 25.03.2006.

Part one

Dobra večer draga nacijo, ovo je trenutačno novi dizajn pa se nadam da vam se sviđa. Za sve je to zaslužan moj dragi frend!! You're the best!! Dok se neki spremaju za van, ja sjedim doma sa svojom prehladom...... Nije baš najbolji pojam zabave,ha?

| 20:03 | Komentari (9) | Isprintaj | #

petak, 24.03.2006.

Ajd da se i nekom sviđa moj blog. Danas fakat nemam inspiracije,trebao je ovo biti moj dan odmora,ali ne... to je uspješno pokvarila moja mama kad se sjetila da bi nas dvije mogle obavit proljetno čišćenje, e pa thanks mam. Eee, a baš mi je trebao odmor. Jučer sam išla na ispit iz talijanskog, a sad slušajte ovo otišla sam iz kuće u pola deset a vratila se u četiri krepana. E sad rekli bi nije to tak puno, al da vas vidim da prosjedite više od dva sata na najgorem jebenom drvenom stolcu,predomislili bi se. Pa onda vožnja busom doma... jedino dobro je šta se možeš fakat naslušat bisera ljudi koji dolaze na ispit i zbog takvih moraš čekat satima....koji k**** uopće dolaze ak se nisu spremili???? Ma sve u svemu meni je dobro prošlo, položila sam ga s odličnim a profa me pitala jesam možda živjela u Italiji kad imam dobar naglasak?( ma moš mislit a učila sam pola dana, dan prije ispita, a to najbolje zna Daria, hay Daro,bile su to duge kavice jel da?). E,da Ivane bolje ti je da dođeš sutra do mene pomoći mi oko ove podloge!!!!!!! Već sam se iživcirala s tim pokušavajući sama,baš mi i neuspjeva. Toliko od ove plavuše do sutra, a šta će te pametnoga pročitati.....pitam se i ja sama!!!

| 21:55 | Komentari (9) | Isprintaj | #

nedjelja, 19.03.2006.

nedjeljno pametovanje

Maloprije sam razmišljala o ovome dok sam pisala jedan komentar pa ću ga ostavit ovdje. «Ne znam ni sama jel će ti značit ovo šta ću ti napisat,na kraju krajeva ni ne poznajemo se. Znaš uvijek ti netko kaže «život je takav» ja to jebeno mrzim čuti, ali tako je kako je. Možeš imati sve al ne biti sretan,uvijek ti fali ona posebna osoba, onaj netko tko će biti uz tebe i kad ti je teško i kad ti je dobro. Vjeruj mi ja znam kak je to kad nekog ne možeš zaboraviti ma kako bilo davno ono šta ste imali. Teško je, znam, ležiš,slušaš neku pjesmu i samo želiš da ta osoba uleti, zagrli te i nikad ne pusti. Neznam jesi čitala skoro neki moj post al napisala sam nešta šta ću i tebi sad» nemoj da te strah od poraza spriječi da zaigraš» nadam se da ćeš shvatit ovo, kao što sam i ja shvatila da ne mogu žaliti vječno za pogreškama i onime što je bilo.»
Ponekad sam i ja dubokoumna,ha? Anyway, uvijek ima dana kad čovjek padne u depru i razmišlja o sebi i svome životu,zanimljivo je da ti neke stvari nikad ne ispadnu onako kako bi htio.

Ostavila mi je jedna cura komentar, mislim da piše dobar blog za jednu plavušu ili tak nešta. Nisam se naljutila nego hoću neš reć o tome, evo jel vidite da i plavuše imaju mozga!!!
Jebote,danas je sve stereotip ,pa čak i ja sama sebi znam reći nekad «glupa sam kao da sam plava». Ono kaj mi nije jasno je žašto kad se spomene plavuša svi odmah pomisle

1) na viceve
2) na sisatu fuficu s pilećim mozgom
3) ?

zašto jedna plavuša ne bi bila zgodna i pametna, na kraju krajeva ne postoje glupe cure,to je samo moda u zadnje vrijeme, te cure koje nazivamo glupačicama nisu nimalo glupe nego jednostavno glume,ima ljudi koji bi sve napravili za naslovnicu bilo kojeg američkog časopisa. Dakle zaključak je mogu biti šta god hoću, zgodna, sexi i pametna,a nadasve plavuša. Big kiss!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 19:54 | Komentari (5) | Isprintaj | #

subota, 18.03.2006.

Evo me.... koji ludi dan. Pogledala sam neki odličan film danas a odličan je bio baš zbog toga što je glavni glumac svih 90 min proveo bez majice. Ma melem za umorne oči, opako tijelo,crna kosa i lijepe plave okice zbog kojih zaboraviš na titlove. Baš mi je dobro došao danas. Nego jel još tko primjetio kako je ljubav sranje. Imam jednu tezu, neznam jel baš to tako al većina ljudi koje znam ima isto takvo iskustvo. Voliš nekoga,dečka,curu, kad prekinete nakon šta se vidite nakon nekog vremena ta ti je osoba ružna,odnosno nije ti više privlačna ko nekad. Pa vidiš sebe kak se pitaš: Jebote gdje mi je pamet bila da hodam s njim!!!! Tak je to uvijek. Eh nisam ja u depri zato kaj ovo pišem, samo u zadnje vrijeme imam mišljenje da je najbolja veza ona bez obaveza. Dobro,tko ne voli biti in love,ja se barem najbolje osjećam kad sam zaljubljena, al uvijek te netko zajebe,na ovaj ili onaj način. Dobro dosta mog sranja, zapamtite ovo
« Nemoj da te strah od poraza spriječi da zaigraš!»


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 21:56 | Komentari (4) | Isprintaj | #

petak, 17.03.2006.

petak,petak

Ok blage nemam kaj da pišem al valjda će se nešta naći, dan mi je u kurcu evo ležim i slušam audioslave, jimmy eat world, uglavnom cd iz One tree hill, prilično mi je dosadno. Kaj se tiče glazbe izgleda da ću i ja ko i Bill Gates. Čovjek ima takvu poreznu prijavu da za nju mora koristiti ultra nabrijane kompjutore, e a čini se da će i meni uskoro trebati jedan takav jer imam toliko mjuze da mi ne bi pet dana bilo dosta da je preslušam. Bila mi je frendica na kavi i ljepo sam joj rekla da ću je spomenuti na blogu, evo daro jel vidiš da jesam! Daria je jedna jako sexi crnka zato nek se svi slobodni i zgodni dečki jave.
( ok ja sad poslje ovoga moram nestati iz zemlje na neko vrijeme)
Dragi blogeri sljedeće javljanje je iz Jamajke. ( Jel oni izručuju????)

by the way blog još nije dovršen otkad sam ga promijenila, recite ak vam se sviđa

| 17:23 | Komentari (6) | Isprintaj | #

border="0"

| 16:20 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 15.03.2006.

povratak!!!


Evo me nazad; malo sam promijenila blog..... Valjda će vam se svidjet... Hmm vjerojatno nisam jedina koja će pisat o ovome al ajde da i ja nešto kažem. Pogađate riječ je o cenzuri.


E pa dragi moji političari ako želite cenzuru prva stvar koju bi trebalo cenzurirati ste vi. Halo, tko još želi da mu vi upravljate životom???? Kao da već niste dovoljno štete nanjeli ovoj državi i njenim ljudima, e pa sad bi još svi trebali šutjeti i šta diviti se vama možda? Bolje da ne spominjem više politiku jer neću stat tri dana. Porukica za kraj........ koliko znam ovo je još uvijek slobodna država zato dragi moji političari idite u tri pizde materine!!!! Cenzurirajte ovo!!

| 20:20 | Komentari (4) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>