< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moram se negdje jadat o svojim problemima...pa tome služi ovaj blog




Kiss Icons

Owo je tako slatko....wolim slike usana....ahhhh

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

BaBY
EnRiCo
partyDinchyparty
deadIwannadead
finoBuba & Iwannafino
thumbupMedichthumbup

IME: Katarina
NADIMAK: Kety,Kathy,Kate...
RAZRED: 7.
MJESTO: Raša
WOLIM: glazbu,Harisa,prijatelje,obitelj i swe ljude kojima je stalo do mene...
NE WOLIM: umišljene ljude, neprawdu, optužiwanje i tračanje...
NAJ PRIJATELJICE: Dina,Samanta,Matea i Leina...
NAJ FRENDOWI: Mihael,Đulijano,Toni (Dubrownik), Haris...
BRAČNO STANJE: (hehe) sretno zaljubljena
NAJ GRUPE: RHCP,Linkin Park,Evanscence i Roxette
NAJ PJESMA: My Immortal...

ne znam šta još...ako was što o meni zanima pitatje u komentarima pa ću dopisati....

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Ako si daleko nista ne smeta, vjecna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta.

Flower Text - ImageChef.com

Ima 7 svjetskih cuda, 6 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline, 3 svjetska oceana, 2 oka... ali samo 1 si ti!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!

myspace comments
More eComments

Kad sam bila mala, rekli su mi stariji da su med i mlijeko dvije nasladje stvari, a sad kad sam starija i stekla iskustva sladja su mi tvoja usta!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Moje srce je kraljevstvo, ne poznajes njegove granice, a ipak si njegov kralj!

Image and video hosting by TinyPic

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Ja nisam zena bez ponosa, pa da kleknem i da molim, na koljena svoja necu pasti iako te ludo volim!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

He,he.....ma nije owo istina....

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Kad more zavlada kopnom, kad u pustinji padne snijeg, kad se ledenjaci otope, kad usred noci zasja sunce; NI TAD TE NECU PRESTATI VOLJETI!

Draw Customized Symbols - ImageChef.com


subota, 08.09.2007.

Wikend......

Yeeeeeeeey.....wikend je...prwi wikend od početka nowe školske godine.....nut...hehe..
Odawno se nisam čula sa swima iz Pule....swi mi fale...hehe....takaw je žiwot....
Danas moram u Buzet....Widjet ću si seku i sweeeeee cure i dečke s Malog Velikog Mikrofona....ali neću ići na rođendan od moje frendice Paje....cry....
Pa ewo PAJA....SRETAN ROĐENDAN.... zabawite se wečeras....nadam se da ću i ja....hehe....pa ewo danas sam malo kratka s postom jer ne znam šta da pišem....nema niš posebno zanimljiwog....bila sam na dramskoj...Dina se pridružila u dramsku....thumbup...I'm soooo happy...hihihii....bilo je full zabawno i smiješno...a šta drugo....pozz swima...i Puležanima,i Labinjanima i Rašanima...i swima koje poznajem..i Kršancima i Čepljanima..
..........................................Woji was Kety....................................................

- 14:52 - Komentari (49) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.