Bigoo.ws images for your blog

myspace graphics,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Bigoo.ws images for your blog

myspace graphics,blog.dnevnik.hr/blondiegirl" />

Things what I can say...

utorak, 22.11.2005.

About me...Bigoo.ws images for your blog

myspace graphics

Zovem se Petra.Idem u osmi razred Osnovne škole Ivan Goran Kovačić.Bavim se plesovima i zbog toga se može reći da vodim dvostruki život(jedan je ples,a drugi škola,ostali prijatelji,i sve drugo,)ali zato jedan uz drugog neidu zajedno.Najbolja frendica svih vremena mi je Aleta.S tom curom sam čak i u jaslice išla skupa,pa onda vrtić ali sada neidemo u istu školu ali se vidimo svaki dan na plesu i nađemo skoro svaki vikend.bez nje svoj život nebi mogla zamisliti.Nema stvari koju ja njoj nisam rekla a i koju ona meni nije rekla.Obožavam još i Olly s kojom se sada u zadnje vrijeme super slažem i cura je stvarno SUPER,Doru koja je the best i Ana M koja je najluđa cura koju sam upoznala.u školi stvarno imam super frendova isvi su zabavni i nikada nam nije dosadno.Ljudi vi nemate pojma koliko smo mi super škola.Još i odem na odbojku kada stignem i završila sam glazbenu školu prošle godine.od muzike slušam sve kaj me se svidi.eto to ni bilo skroz ukratko.bye

Bigoo.ws images for your blog

myspace graphics

PS.zovu me leptirić pa vam evo jednog.

- 20:06 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga