Manana sera otre dia......

24.07.2009., petak

Malo dobre zaj*******!!!

Neobični slučajevi

Sveti Petar i Bog se dogovore da primaju samo slučajeve
koji su umrli spektakularnom smrću!

Poslije nekog vremena kuca netko na nebeska vrata.
Sveti Petar:
- Primamo samo neobične slučajeve!
Pokojnik:
- Saslušaj moju priču! Uvijek sam mislio da me žena vara.
Tako sam došao 3 h ranije s posla,
trčim ko lud 11 katova do stana, otvaram vrata,
pretražujem stan i na
terasi nađem tipa kako gol golcat visi sa vanjske strane terase
i drži se za ogradu.

Na to uzimam čekić i udaram ga k'o kretena svom snagom po prstima. On padne na nekakvu mekanu granu točno ispod. Đubre!
Ja natrag u kuhinju, uzimam frižider
i bacam ga preko terase i pun pogodak!
Napokon je kreten sređen, a meni je to iznenađenje donijelo infarkt
i eto, evo me kod tebe!
- Ok – veli Sveti Petar – možeš ući.

Ubrzo poslije toga ponovo se začuje kucanje na vratima.
- Primamo samo neobične slučajeve! – veli Sveti Petar.
- Nema problema – kaže pokojnik – Radio sam, kao i svaki dan,
jutarnje vježbe na terasi i spotaknem se,pa se u padu u zadnji čas uhvatim za ogradu terase stana ispod mog.
«Bože» - pomislim – «kakva sreća da sam još među živima».

Tad dolazi neki idiot i udara čekićem po mojim prstima,
ja padam i to baš na neku granu!
Pomislim: «Ludo, već drugi put sam izbjegao smrt»!
Pogledam gore i tad me pogodi ovaj blesavi frižider!
- Ok, možeš ući u moj raj.

Tada ponovno netko zakuca na nebeska vrata.
- PRIMAMO SAMO NEOBIČNE SLUČAJEVE! – kaže Sveti Petar.
- Nema problema – kaže pokojnik
– Sjedim ja poslije jednog dobrog jebanja gol u frižider…
- To je dovoljno. Uđi.

crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Odvažna dama

Sjede u kupeu vlaka tri dzentlmena, Crnogorac i dama.
U neka doba dama prdne ko konj.

Kaze prvi dzentlmen: "Izvinite, nece se vise desiti!"

Domalo, opet dama odapne. Kaze drugi dzentlmen:
"Oprostite, omaklo mi se, nece vise."

Kroz neko vrijeme, dama opet oplete.
Kaze sad treci dzentlmen:
"Pardon, gospodo, ovo se nece vise ponoviti."

U neka doba ustaje Crnogorac i kaze:
"Gospodo, ja odoh sad na WC...*
...ako ova gospodja prdne, recite da sam ja!!!"

crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry

Jednom ginekolog-uvijek ginekolog

Odlučio ginekolog poslije 20 godina prakse da je bilo dosta,
zaradio je dovoljno novca da može konacno da se bavi
onim što voli i upise se na tečaj za automehanicara.
Pohadjao tako on tečaj i doslo vrijeme da izadje na ispit.

Svi urade postavljeni zadatak za 2 sata, on ga uradi, ali za 4.
Poslije toga, sav nervozan, ceka rezultate
i konacno se pojavi profa i kaže:

-Za postavljeni zadatak mogli ste maksimalno osvojiti10 bodova.
Sad ću čitati redom vasa imena i rezultate...

Cita on tako, ovaj je dobio 8, prosao, onaj je dobio 3, pao itd.
i dodje i do ginekologa.
-Ti si dobio 15 poena!
-Kako?!?!?!
-Prvih 5 zato što si rasturio motor.
Drugih 5 sto si ga ponovo sklopio.
A onih trećih 5, zato što si sve to uradio kroz auspuh!!!

crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.