Manana sera otre dia......

24.07.2009., petak

Kad se žene otkače

Skoro 3 mjeseca su prošla da nisam nigdje bila vani i ovo večeras je bio službeni povratak u moj brzopotezni život.

Koncert Rozge nije nešto na što bi se otkačila,ali danas nakon 3 mjeseca bila sam spremna napraviti se važnom,srediti i udovoljiti mojoj princezi koja voli pjesme teta Jelene.

Pozvala sam priju koja na sam spomen teta Jelene pukne od smija zuboi odmahne rukom,ali ona se,zbog neizmjerne ljubavi prema mojoj princezi odluči praviti nam društvo.

Ponese prija žestiju partyda lakše probavi pjesmice,ja vodu jer vozim.
Uđemo kad ono koncert za predškolsku dob.Ajde dobro,nismo mi babe(bilo bogami i starijih),počela jedna pisma,vesela u Jeleninom tonu,druga pisma,a prija samo pijucka zakamufliranu žestiju u sokiću.

E onda je vragburninmad odnija šalu,pisma za pismom i shvatimo kako nam je lipo i kako mrdamo guzama bez prestanka.
Sve pisme pivale cilim glasom,mrdale nam se haljinice ko da smo došle s onim curicama s početka priče.

Moja princeza plesala,pivala i onda u čudu pogledala mamu kako skida štikle od 12 cm i penje se na klupu di nastavlja svoj rytham&guz.

Znači,dobro ispadne onda kad se najmanje nadaš i kad nisi baš od volje zbog nekih životnih situacija,ali je dobro veseliti se i živjeti punim plućima i što je najvažnije biti s onim ljudima koji te vole toliko da bi zbog tebe išli negdje iako im to nije bilo ni na kraj pameti.

Nakon luda 3 mjeseca izbivanja,večeras sam osjetila da sam opet ona ista ja,nasmijana i vesela.

Hvala mojoj priji na nenadano dobroj večeri,mojoj princezi što je mamu nagovorila da izađe i hvala teta Jeleni što je stvorila odličnu atmosferu.


Laku noć!









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.