ALL ABOUT MY CRAPPY LIFE

subota, 08.04.2006.

O MENI

evo... da malo napisem os ebi... iama nekih 14, 15 godina, a jos idem u šugavi osnovnjak... na žalost... treniram odbojku, ne pusim, pijem i ne drogiram se, al nee osuđujem ljude koji to rade... imam jednu najbolju frendicu i taaaaako veliku hrpu onih lažnih (koje su ti frendice sam jer im nest treba) kutchica koje svakodnevno odjebavam.... zante ono: kad ti kaže hey, booook sta ima (i to ona najjadnija cura iz raz.) ti odmah: sta hoces..... volim zajebavat, podjebavat, ujebavat.... sam da je meni smijesno... zato obozavam 1 aprilllllllll! volim se svadjat (uvjek pobjedjujem) al jebesh, takva sam... tu i tamo imam decka (kako mi puhne). slušam sve po malo..... al baš sve.... samo možda ne Brytney, Justina i te.... al jebesh njih kad nemaju dobre pjesme... ne zanima mene sto ona britney imadobru gulju kad nisam lezba/ dečko... i šta onda od nje ostane??? NIŠTA! sorry svim njenim obozavateljima, to je moj stav.... svidjelo se to vama il ne ovo je mojblog! E DA... I NE VOLIM US5... ORGANSKI IH NE PODNOSIM... NARAVNO, NAJDRAZI SU MI TH!!!!! LEGENDE! A OSOBITO BILL (IAKO JE U POZ. TOM, NEMA VEZE...). TOTALKA SAMLUUUUDA ZA NJIMA!!!! OPIČILI ME U GLAVU... a jebiga, opichena, opichena, barem nisam klon (kao neke grupe- bolje reć klape)...

<< Arhiva >>


Cursors