17.04.2007. / utorak

Opet skola...neeee...!

A evo i nakon tako lijepih praznika opet skola. Dao bi
sve da ne moram ic. Jucer smo imali tako dosadni dan.
Morali smo na likovnom crtati nekakve likove kaj ja znam,
a na Hrvatskom smo razgovarali o Gramatici. Poslije oko
20.15 imao sam trening. Trener nam je dosao pijan na trening
pa nas je mucio kao da smo mu robovi. Poslije je dosal moja...
i odma mi je uljepšala dan. Poslije treninga isli smo zajedno se
prosetat i tak... Danas mi je najgori dan. Pisali smo test iz
Engleskog i Pitala me glupača Hrvatski. Imala je srece...malo je
falilo da se nismo jeko grdo posvađali. Jedva čekam danas tren-
ing. Necu ic na trening nego cu se nac s Aleksandrom. Eto to je
sve za danas. Čujemo se sutra. Uzyvajte. Byewave

- 15:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.