14.04.2007. / subota

O meni,mojoj NAJ frendici i bivšoj curi...

Ej! Bok! Ovo moram malo prokomentirat.
Kao prvo Ivana tebe NE VOLIM I NIKADA TE NISAM VOLIO!!!
Pusti mene i Aleksandru vec jednom na miru!!! Ljutburninmad sam na
tebe i to jako vise te nikad ne zelim vidjeti!!! Aleksandra je NAJBOLJA
cura na svijetu i lijepo mi je s njom i nikada je necu ostavit!!! VOLIM
Aleksandru NAJVISE na svijetu!!! Ivana da, da znas kako nam je bilo
lijepo, uzbudljivo i nezaboravno u kinu jucer. I Ivana daj vec jednom
odjebi! Moja si proslost! A netko drugi mi je budućnost i sadašnjost.
Aleksandra ti si moja myspace layout

myspace layout


- 21:26 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.