< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (16)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

zina i ivana za krizmu



frano i ivana:)



ana,zina,ivanai ivana(anina kuma)



FRANO



andela i ivana(MATURALAC)



ANA.BOS,IVANA I ANDELA(TAKODER MATURALAC)

IVANA(MATURALAC)

MALO O NAMA......

imena:ana,zina,ivana
rodene:29.6,20.9,9.11
izlazimo:marabu,vendeta,alibij,po kvartu...
volimo:decke,cajke,alkoholparty,zajebancijewink,papatinjami...
mrzimo:umisljene kucke(poput nekih)burninmad,tracanje(pogotovo kad nas ni neznas)puknucu,...












srijeda, 02.05.2007.

Koje su svinje ti dečki.....

Joooj joj joj........Ajde mi reci koliko ima normalnih dečki još na ovome svijetu?!Možeš ih na prste izbrojati.......Uvijek se neki kurac događa s njima.......Ili im je društvo važnije,ili izlasci i cuga,ili je posesivan i ljubomoran,ili te ne jebe ni dva posto,ili te samo iskorištava,ili te povlači za nos ko zadnju kretenčinu i misli da je faca.................Al nešto najgore što mogu napraviti je to što glume nekog frajera/zavodnika a ostavi te preko frenda/frendice ili preko PORUKE!!!!!!Daj zabriji ti to;Ono uvijek su u ovom smislu:E ČUO SAM NEKE STVARI KAJ NISAM TREBO ČUT PA BI BILO BOLJE DA PREKINEMO.FAKAT SORRY KAJ SAM TE SJEBO OPET I NEMOJ MISLIT DA SAM PIČKA KAJ TI NISAM REKO U FACU,HTIO SAM,AL NEMREM VIŠE IZDRŽAT.FAKAT SORRY,JA OĆU BIT SAMO DOBAR FREND S TOBOM....Daj zabriji koja je to niska vrsta bića....Pa to gmiže negdje ispod zemlje......madburninmadludpuknucuBriju si da su najljepši/najbolji i jedini na svijetu i da su jednostavno neodoljivi......daj bok stari moj,POPIŠAM SE NA SVE NJIH KAJ TAK RAZMIŠLJAJU!!!!!!!!!!A znate kak se kaže:Muškarci su kao zahod....ili su zasrani ili su zauzeti.....A jebiga...Al ovoga se treba držati cure ko BIBLIJE:

MUŠKARCI SU SNAGA
MUŠKARCI SU MOĆ
MUŠKARCI SU SAMO ZA JEDNU NOĆ
ZA JEDNU NOĆ I NIŠTA VIŠE
MI SMO GADURE AL NAS JE VIŠE!!!!!!
Svaka čast izuzetcima!!!!!!
Ništa ljudi uživajte!!!!
K I S S A C H ! ! !
Pozdravi:Ani,Tanji,Ivani,Dineku,Franeku,Žacu,Joži,Borovcu,Dajani,
Grmi,Kljukiju,Pereku,Leoni i Manueli,Martini P. iz G.Vrapča,
mojim susjedama Anđeli i Sanji,Aniti i Katji (Malešnica).....
ma svima živima PUSA
by:zina

|Komentiraj 3| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.