Dnevnik jedne plavuše

petak, 10.06.2005.

2,3 o snovima

kako vi sanjate? u boji? kakvi su vam snovi?

ja uvijek sanjam u boji. i zato mi je cudno da netko NE sanja u boji, a jos cudnije da vecina ljudi sanja crno-bijelo...

nekad dok sanjam znam da sanjam...cudno, znam. jel se to mozda jos nekome dogada?
npr imam neku nocnu moru i lovi me nekakvo cudoviste ili se nesto strasno treba dogoditi. i ja ZNAM da je to san, al necu da me ulovi cudoviste ili da se nesto strasno dogodi pa se pokucavam probuditi. onako u snu. cucnem, pokrijem glavu rukama i pokusavam se probuditi, stipkam se i tak...al nikad ne uspije. probudim se tek dok me cudoviste scepa. :(

uglavnom imam neke cudne snove, ono bas bizarne.

neke snove upamtim, neke ne.
taj dio je normalan.

i tak...zanimaju me malo vasi snovi, jel se koji ponavlja?
ja imam jedan scarry san koji se ponavlja, a zapravo mozda i nije san jer ne znam. imam taj san od djetinjstva. pretpostavljam da je san. anyway-lezim u krevetu, u mraku, i odjednom se necega uplasim i hocu upaliti svjetlo, al ne mogu jer sam paralizirana tj. nisam ono invalid, al u tom trenu se uopce ne mogu pomaknuti.

hm...
cudno.
cula sam se s prascem danas i tak, nist posebno nema novo...
jel i vas bedira ovo usrano vrijeme?
navodno bude tak jos 10 dana...
pusa!

- 16:28 - Komentari (9) - Isprintaj - #