Blokče F. Kobajaši

četvrtak, 11.05.2006.

Povratak otpisane


Može se bez kompa, pogotovo kad nemaš izbora. Više me iživcirala činjenica da ga ne znam popraviti i da se moram zajebavati s tim tko će ga popraviti nego to što nisam mogla na internet. Dobro, falila mi mogućnost komunikacije i činilo mi se malo da nešto kao propuštam. Možeš misliti kako sam stvarno nešto propustila. Loše je što stvarno o nekom ovisiš jer nemaš znanje i što mi je jedina mogućnost bila da ga već luda bacim kroz prozor, više od toga nisam znala napraviti.

I sad kad je popravljen ništa bitno se nije promijenilo. Samo jedna briga manje. Stvar i prioriteta vjerojatno. Trenutno je daleko na dnu ljestvice cyber svijet. Kad pogledam i ovu svoju ljestvicu imena koje čitam dosta njih ne piše ništa već dugo. Neki vidi se pišu reda radi. Dakle na blogu definitivno ništa nisam propustila.


11.05.2006. u 00:46 • 40 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis Bloga

Eh šta ti je moć navike...


blokche@gmail.com


online

Posebni:

Armin
Beštijica
Espa
James
Premica
Reina
Rock/Marvin
Zeko

...the earth turned to bring us closer
it turned on itself and in us
until it finally brought us together
in this dream..