Blokče F. Kobajaši

nedjelja, 09.04.2006.

Par crtica samo da dokažem da sam živa.

-Kaže mi majčica danas kako mali susjed od dvije godine odgovara na pitanje gdje je Blokche. Go, što bi značilo gore, psssst, što bi značilo spava i na kraju napravi pokret kao ova moja Merlinka na slici. Eto to ja njemu predstavljam. Nekog tamo tko uvijek spava i zbog koga mora biti tiho. Zaslužilo dijete bar čokoladu za Uskrs od mene zato što ga roditelji uče da ne smije vrištati po dvorištu dok Blokche spava. Nije da se pridržava, ali trudi se bar.

-Prije par dana sam išla kupiti neki dio za peć na struju koji mi je sad teško objasniti, ali uglavnom trebalo je to zamijeniti jer se pokidalo. I sad moja mjera i ona koju ima prodavač nije ista pa se mora još nešto prilagođavati. I kaže on meni nonšalantno evo sad ću vam pokazati kako se to radi pa nek on to zamijeni. Mislim koji fakin on, pa ja ću to mijenjati. Nekad bi mu svašta rekla, sad sam platila i nisam reagirala uopće. Uspjela sam naravno sa svojim ženskim mozgom obaviti tu tešku zadaću.

-Baka mi ima legendarne izjave u zadnje vrijeme. Inače ljudi prepričavaju dječije, ja njene. Dakle nakon što je nedavno utvrdila da se nikako ne udajemo ni ja ni sestra, imamo diplomu i šta će nam neki majmun da nas zajebava nedavno je ipak pitala hoće li ona dočekati moju djecu i udaju. Ja sam joj najozbiljnije rekla da hoće da joj bude lakše i nije mi se dalo ukazivati na kontradiktornost tih izjava. Najnovija provala je nakon jednog noćnog ramišljanja bila da misli da joj se kćer, a moja majka trebala udati za nekog drugog. Naime taj se nudio, imao je love i uglavnom perspektivan je bio jako pa se ona toga eto ničim izazvana sjetila. Uvredljivost takve izjave njoj uopće nije očita kao drugima.

-Blogovska previranja, intrige i skandali me jako dobro nasmijavaju u zadnje vrijeme jer nema smijeha do ljudske gluposti. Ali nisam od onih koji će tvrditi da im sve to jako smeta jer bi onda imala anonimni blog na kojem me nitko ne bi znao, ne bi otišla na nijednu blogersku kavu i ne bi imala priliku saznavati sve što saznajem. Kako ništa do navednog nije tako nemam šta moralizirati. Uostalom tko bi mi onda pisao post o ničem jer mu falim kao što je to Parahica napravila. Nitko. Ili slao zabrinuti mail kao Kreativče. Prema tome tu sam jer narodu falim i željno iščekujem novi smijeh.



09.04.2006. u 15:26 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis Bloga

Eh šta ti je moć navike...


blokche@gmail.com


online

Posebni:

Armin
Beštijica
Espa
James
Premica
Reina
Rock/Marvin
Zeko

...the earth turned to bring us closer
it turned on itself and in us
until it finally brought us together
in this dream..