blokada razuma...

nedjelja, 21.01.2007.

..oprostite na smetnji...i ja bi rado nešto veselo...

pozdrav svima...
htjela bi napisat neki sretan i zanimljiv post...
..al čemu laganje i izmišljane o nekoj sreći kad imam osjećaj da svakim danom sve više tonem prema dnu...
...bojim se...htjela bi sve to izbaciti iz sebe...svu tu ljutnju,tugu,očaj...a ne mogu...jednostavno ne mogu...
..ovo nisam ja...želim natrag onakvu sebe...želim onu pozitivnu curu koja će reći da je ovo još samo jedan mali korak unatrag i da će sutra biti bolje..da mora biti bolje...
...gdje je ta cura?!
...osjećam se prazno...i kad se sjetim da sam se prije 2-3 mjeseca stalno smijala...svaku večer zaspala sam s osmjehom....i ujutro uvjeravala samu sebe da je sve ono kaj mi se događa istina..bila sam tako jebeno sretna...sve je bilo na svom mjestu...i tako je kratko trajalo...
...sad uglavnom padam na dno brzinom svijetlosti...i nigdje kraja..dosta mi je da svaku večer kad legnem u krevet imam osjećaj da se sutra neću probudit koliko me boli u prsima...gubim zrak..no
Image Hosted by ImageShack.us
...jučer sam srela boy-a#2..prošao je pored mene i nije ni pogledao,a kamoli pozdravio...lik koji je do prije mjesec dana grlio svoju curu i buljio u mene(sve piše u prošlom postu), koji me prije 3 tjedna dok je isto prolazio s curom pozdravio...sad se pravio da me ne vidi..ko je tu lud?
...ne tražim i ne želim ništa više od jednog spontanog pozdrava...i ovo nije prvi put..neki dan isto..sretnemo se kod tramvaja...i njegov frend stane..pogleda u mene..a ovaj samo prođe..misila sam da nije možda vidio..jer sam poslije vidjela kak me pogledao iz tramvaja..al ono jučer...ne znam kaj da mislim...htjela bi reć da mi nije stalo..da sam ravnodušna prema svemu tome..al nisam..
Image Hosted by ImageShack.us
...a boy#1..a joj...razočarao me..mislila sam da barem možemo ostat frendovi..jer sam mislila da me doživljava ko nekog u kog ima povjerenja..al opet sam ispala naivna...frendica kaže da sam i ja njega razočarala..kad sam mu rekla da sam zaljubljena u nekog drugog...mrzim se zbog toga..al samo sam htjela da pokaže da mu je stalo...->preveliki utjecaj glupih ljubavnih filmova i serija u kojima su dečki prikazani onakvima kakvi nisu...

...i eto opet sama dalje...čekam bolji dan...

anđeo s greškom

21.01.2007. u 09:25 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

trenutno izgubljena cura, bez nekih snova i iluzija, moj mali svijet je nekontroliranom brzinom postao veliki,,,i toga se bojim...obožavam glazbu,izlaske, koncerte...mrzim politiku, rasiste, MRZIM kad se ljude grupira,volim crtat, plesat, bit djetinjasta, tulume...a puno stvari volim...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Imageshack.us
...blogovi koje <3...

Don't forget to breathe. x:x:x
Azy
x vjeverica - NE x
tragicxend
slomimo blokadu kreativnosti

..about a girl..

..naivna, ugl nasmiješena, djetinjasta, nekad tiha, prilagodljiva,gotovo uvijek svoja…
voli
svoj život
starce i buraza(dobro dođe nekad)
frendove
izlaske, pogotovo u melin
sjedit ispred melina
koncerte
tulume
svoje fensi starke i vansice
dobru mjuzu..
bit zaljubljena
proljeće
ne voli:
svoji naivnost i svakodnevno javno brukanje
tramvaje
hladnoću
dvolične ljude
rasiste
predrasude
forsere
cajke
snobove
…ima fobiju od golubova i šminkera


No Music.no LiFe

¤alice in chains
¤amber pacific
¤azra
¤bad religion
¤billy talent
¤blink 182
¤the bloodhound gang
¤caesars
¤cold
¤the clash
¤crasso de odio
¤dead by mistake
¤debeli precjednik
¤diverzija
¤do kosti
¤dolibasija
¤električni orgazam
¤fall out boy
¤fnc diverzant
¤foo fighters
¤fraktura mozga
¤gužva u 16-ercu
¤hladno pivo
¤kaiser chiefs
¤the killers
¤less than jake
¤let 3
¤lucy
¤nirvana
¤overflow
¤panic!at the disco
¤pankrti
¤pasi
¤pearl jam
¤plan b
¤radiohead
¤ramirez
¤ramones
¤razlog za
¤six pack
¤snow patrol
¤the strokes
¤svadbas
¤taking back Sunday
¤vatra
¤yeah yeah yeahs

%lyrics%..Music makes my life better...=)

#taking back sunday#
¤Just Like Heaven¤

show me, show me, show me
how you do that trick
"the one that makes me scream" she said
"the one that makes me laugh" she said
and threw her arms around my neck
show me how you do it,
and i promise you, i promise that
i'll run away with you
i'll run away with you

were spinning on that dizzy air
i kiss your face and kiss your head
i dreamed of all the different ways
i had to let her go
scream "why are you so far away?" she said
won't you ever know
that i'm in love with you,
yeah i'm in love with you

you
soft and lonely
you
lost and only
you
strange as angels
dancing in the deepest oceans
existing in the world
you're just like a dream
you're just like a dream

well daylight whipped me into shape
i must have been asleep for days
and moving lips could breathe her name
i opened up my eyes
and found myself alone, alone
alone upon a raging sea
that stole the only girl i loved
and drowned her deep inside of me

you
lost and only
you
soft and lonely
you
just like heaven


¤Razlog Za¤
#Tvoja Mržnja, Njihova Patnja#

zavedeni i ponizeni u krugu mrznje
istina je skrivena iza bijesa gomile
sve sto izmislis postaje svetinja
jer ljudi su ovce - slijepe i naivne

ali zid iza kojeg sjedis nije vjecan
krug nema kraja i sve ce se vratiti
posijali ste sjeme mrznje,
i vasa ce djeca zbog toga patiti

svi smo uvuceni u krug mrznje
usutkani, sabijeni i sapleteni
gledam tiho jer znam -
(jedna osveta trazi drugu)
i opet ce nevini biti pobijeni

osjecas li krv na svojim rukama?
cujes li krikove onih koji pate?

obicna je laz da postoje rase -
u svacijim zilama tece crvena krv!
i nemoj mi govoriti cije su boje prave,
dobro vidim tko zna, hoce i moze
vjerujem u pravdu, postenje, istinu,
a ne u svoju religiju i boju koze

zavedeni i ponizeni u krugu mrznje

¤Pasi¤
#Jebotebog#

Budim se, jutro je, odljepljujem svoje okice,
znajuci da je dan kada bog umire - predivan!
Vani je oblacno, prohladno i odlicno,
danas je baš spremno sve - danas bajka umire!

Došo sam kuci pijan ko kanta - razbio auto i srušio vrata,
za rucak se fino izbljuvo po stolu, starom pokazao guzicu golu,
vlastitu majku lupio šakom, šutnuo macku i jebo se s bakom!
Vlastitu majku razvalio i predobro ševio se s bakom!

Jebo te bog! Bio sam loš!
Dva ocenaša pa mogu još!

Zašto da budem dobar i pošten kad bi mi bog oprostio sve?
Svakoga dana sjedim i placem žaleci sve te instant-vjernike.
Dok vjeruju mahom u gluposti, u 21. vjeku on ne postoji!
Umro je od teške bolesti koju ste kršcanstvom nazvali.

Jebo te bog! Bio sam loš!
Dva ocenaša pa mogu još!

Sutra cemo srediti stvar uz nedjeljni rucak - božiji dar!
Jebo te bog, bio sam loš! Dva ocenaša pa mogu još!