svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

ovo je blog u kojen ću ja pisat posteve, o meni i o tome šta mi se događa, i, poput nekih blogova, neću trežit od vas da mi ostavljate gomilu komentara, nego ako oćeš ostavit 1 ostavi, meni nije do toga stalo jer već iman jedan blog di iman preko 600 omentara, pa san ovaj blog napravila, ako mi se da pisat post da iman di!!!!!!!!!!

Linkovi

to je moj drugi blog

evo da se snađete koliko je sati



Evo ovde možete chatat ili komentirat








Koliko vas je bilo na mon blogu od 9.V.2oo7


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

A ovde glasujte kakav van je moj blog!




ponedjeljak, 14.05.2007.

ojla

evo, ja opet novi post..............
sad da zapišen šta mi se dogodilo, jaa bila u subotu na trening od 8-10 thumbup
i trebala ić na francuski, ali pošto nisan na francuskon bila 3 miseca(mater mi nezna) i ja se smatran ispisanon....................
i sad meni bilo glupo ić i ja ošla sa mažama do grada i sad oko 11 i 40 mater šalje poruku, di si
a ja se prisrala i pričekala par minuta i odgovorila, iden na trening, pitala san francuski da me pusti.......
a mater odgovara koji trening??????
a ja onda ništa i mater zove pa, ---(moje ime) šta se ovo događa, a priča je u tome da 3 miseca nisan ni na njemačkon bila i sad mi mater ono ludi lud a ja kažen pa išta mama, pitala san da me pusti sa francuskog, zato šta trebamo nešto važno učit na treningu, i sad ona meni nema tebi više treninga dolazi doma i ja ono ok! namcor i došla ja doma i mater me pita, pa --- kako si mi to mogla napravit, pa lažeš me u oči...... i sad ideš sa nama u vikendicu, i neideš na trening!
a ja ostala posrana ono headbang.........................
a sve super došli mi tamo (samo sat vožnje) i ona već sve zaboravila osin šta mi je rekla da ću morat učit njemački a to je ok......
i mi se lipo iskupai najeli, a učenja je bilo samo nešto malo hehe izvukla san se, a nadan se da će mi dopustit da iden na treninge jer u subotu imamo popodne posebni trening.............
a ja danas nisan išla u školu jer me boli grlo, nemogu govorit i sve to tako.................
ajte iden ja a vama(ma kome ja govorin kad niko nečita ovaj usrani blog) kišš!



| Reci nešto pametno… (1) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.