svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

ovo je blog u kojen ću ja pisat posteve, o meni i o tome šta mi se događa, i, poput nekih blogova, neću trežit od vas da mi ostavljate gomilu komentara, nego ako oćeš ostavit 1 ostavi, meni nije do toga stalo jer već iman jedan blog di iman preko 600 omentara, pa san ovaj blog napravila, ako mi se da pisat post da iman di!!!!!!!!!!

Linkovi

to je moj drugi blog

evo da se snađete koliko je sati



Evo ovde možete chatat ili komentirat








Koliko vas je bilo na mon blogu od 9.V.2oo7


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

A ovde glasujte kakav van je moj blog!




petak, 11.05.2007.

opet novi post

evo, da ja vama napišen novi post, pa neka su rošla samo 2 dana od prošlog, rekla san da san ovaj blog otvorila zato da bi imala di iznosit svoje misli pa, tako ja jučer nisan bila u školi, išla na nastup... bilo pre ludo, plesala je noa imaju super pokrete...... mi bile i više nego odlične!!!!!!!!! I sve tako lipo, ako odete ovaj blog vidit će te slike (ako ko uopće čita ovaj blog)
A meni to stvarno nije važno............
Danas san ipak odlučila ić u školu premda san se opravdala........ ali bilo mi je presuper pa da van sad malo ispričan događaje:
1 sat smo imali engleski, dosađivala se ja jer je ispitivala, mene nije pošto san zadnja u imeniku.....
2 sat zemljopis inaće predmet skroz za povratit zaliven danas mi je bilo baš kul jer nan je došla zamjena, tj. doša zamjenik malo pederast itd.
3 sat biologija, gađali se pernicama pola sata jer je nastavnica pričala sa nekon ženon(a treba je bit sat ispitivanja) i kad je došla, napala nas da smo divljaci... i zapisali dvi rečenice pa zvonilo
veliki odmor, meni sobno naj predmet, nisan ništa jela preko velikog, ali san zato naakon velikog u školi kupila topli....
4 i 5 sat smo imali likovni, crtali smo grafite stavit ću van sad sliku pa se pripremite......
i to dobili zamjenu, ja ga pitala da mi kaže jeli može tako, a on meni da moran obogatit slova a ja njemu ma mrš i onda mi počea objašnjavat ka ovo i ono a smrdi mu iz usta, ja skoro rigala...................
a sad slike,
ovo san radila danas 2 sata, tj. to naškrabala u 5 min a ostali dio se zajebavala jer nisan imala flomiće hihi smijeh
evo sad slika
Image Hosted by ImageShack.us

hehe nemojte se smijat, inaće to ŽAMA mi je nadimak, a ako se snađete u sljedećoj slice, to mi je jedna od zadnjih strana teke iz matematike, i ako se snađete, možda sinjate da onaj gore potpis i ovaj uopće nisu isti jer je treba skroz drugaćije ispast ali mi ovaj nije da......
pa sad evo slika nova
Image Hosted by ImageShack.us
hehe baš mi je kul ta strana
a sad ova iduća slika van je moja kosa jer kad san pituravala sobu da ispadne ovako
Image Hosted by ImageShack.us
onda san si zašporkala kosu i šetala gradon vako
Image Hosted by ImageShack.us
hehehe
a sad van iden ća, vi mi stojte dobro i veliki kišškiss do idućeg puta



| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.