Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
by Tincha
<--Malo o meni-->
IME:Ivan
PREZIME:Ravlić
ZANIMANJE:Tuner automobila,učenik
GODINE:16
ŠKOLA:Prometna
MJESTO STANOVANJA:Kaštel Gomilica
MSN:Ivan1.Ravlic@public.CARNet.hr
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
hraweb.hr
Jedan od najboljih foruma za tuning(potrebna preporuka za registraciju)
Titlovi.net
Titlovi za filmove
pcekspert.com
Forum za sve obožavatelje osobnih računala
402 street race
Sve o street raceu
Tuning oprema
Jedan od najboljih dućana u hrvatskoj za tuning opremu
Satelitski sajt
Jedan od najboljih foruma za satelitsku televiziju.Forum sa dušom
Prijatelji
Evo poneki vic,pa ako ste neraspoloženi da vas bar malo razvedri koja slikica dana
- Što je zajedničko policajcu i psu?
- Obojica gledaju kao da te razumiju.
Pricaju dva policajca
Kaze prvi: Znas da u Americi svaka 3 dana jedna zena biva pregazena
A ovaj drugi odgovara: Jebla majku jes izdrzljiva
Policijski pas
Razgovaraju dva policajca:
Kakav ti je to pas?
Policijski?
Pa, baš mi ne izgleda kao policijski pas...
Ništa neobično, ovaj je pripadnik tajne policije...
sve za vaš blog
Nekad davno svi automobili su imali karburator. Nije bilo izbora! Tada nisu postojali injektori, već nekoliko različitih metoda mehaničkog ubrizgavanja i posebnih sistema za trkaće automobile, no to sve se nije primjenjivalo na cestovna vozila.
Karburatori funkcioniraju začuđuje dobro usprkos njihovoj izvedbi. Kroz niz godina doživjeli su razne promjene. Imaju neke vrlo velike prednosti u odnosu na injektore, koje su vrlo značajne za ljude koji se bave tuningom.
Prednosti:
- Jeftin, jednostavan princip rada, lagan
- Mlaznice se lako zamijenjuju što pridonosi karakteristikama ubrizgavanja.
- Nema nikakve elektronike.
- Može se vrlo lako primjeniti s jednog motora na drugi.
- Bolji odziv na paučicu gasa.
Nedostaci:
- Može doći do smrzavanja.
- Nemaju preciznu kontrolu miješanja zraka i goriva kao injektori.
- U ljetnim mjesecima gorivo može ishlapiti ili se vrlo jako ugrijati te tako otežati paljenje.
- "Venturijeva" teorija ograničava protok zraka što rezultira smanjenjem maksimalne snage
Injektori su u današnje vrijeme gotovo u svakome automobilu novije proizvodnje. Najveći razlog tome jest zakon o emisiji štetnih plinova koji zahtjeva katalizator. Stoga su se oni vrlo brzo proširili po čitavoj automobilskoj industriji, no nažalost nisu se mogli "uklopiti" sa karburatorom. Naime, karburator ne može postići vrlo preciznu smjesu (zraka i goriva) kao injektori, pa je uvijek bogatija smjesa prolazila katalizatorom i uništavala ga. Primjenom moderne elektronike u automobilima te pomoću injektora mogla se je dobiti zadovoljavajuća smjesa.
Prednosti:
- Bolja smjesa;
- Nije potreban čok;
- Pouzdanost;
- Nema smanjenja maksimalne snage kao kod karburatora.
Nedostaci:
- Kompliciranost;
- Manje mogućnosti za prilagođenje;
- Promjena injektora je nemoguća;
- Uz injektore je potrebna i elektronika, pumpa za gorivo, regulator itd.
- Manja mogućnost pronalaska kvara.
Poznatiji proizvođači karburatora su: Weber, Dellorto, Holley, SU, Pierburg, Mikuni, Stromberg, Bing, Solex, zenith i Edelbrock. Neke od navedenih proizvođača danas prizvode i injektore.