Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
by Tincha
<--Malo o meni-->
IME:Ivan
PREZIME:Ravlić
ZANIMANJE:Tuner automobila,učenik
GODINE:16
ŠKOLA:Prometna
MJESTO STANOVANJA:Kaštel Gomilica
MSN:Ivan1.Ravlic@public.CARNet.hr
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
hraweb.hr
Jedan od najboljih foruma za tuning(potrebna preporuka za registraciju)
Titlovi.net
Titlovi za filmove
pcekspert.com
Forum za sve obožavatelje osobnih računala
402 street race
Sve o street raceu
Tuning oprema
Jedan od najboljih dućana u hrvatskoj za tuning opremu
Satelitski sajt
Jedan od najboljih foruma za satelitsku televiziju.Forum sa dušom
Prijatelji
Evo poneki vic,pa ako ste neraspoloženi da vas bar malo razvedri koja slikica dana
- Što je zajedničko policajcu i psu?
- Obojica gledaju kao da te razumiju.
Pricaju dva policajca
Kaze prvi: Znas da u Americi svaka 3 dana jedna zena biva pregazena
A ovaj drugi odgovara: Jebla majku jes izdrzljiva
Policijski pas
Razgovaraju dva policajca:
Kakav ti je to pas?
Policijski?
Pa, baš mi ne izgleda kao policijski pas...
Ništa neobično, ovaj je pripadnik tajne policije...
sve za vaš blog
Intercooler ili hladnjak zraka, kako mu ime govori, služi za hlađenje zraka koji motor dobiva za sagorjevanje. Hladni zrak u cilindrima bolje sagorijeva i sadrži više kisika od toploga. Montira se nakon turbine jer se zbog izpušnih plinova turbina zagrije pa zrak koji struji prema motoru tj. usisu preuzme dio te topline.
Kod motora sa kompresorom intercooler se ne treba stavljati, jer kompresor uzima vanjski zrak koji je hladan i nema doticaja sa toplim djelovima motora.
Način rada:
Nakon što turbina usiše zrak i pošalje ga prema motoru on prolazi kroz intercooler. Zbog rebrastog oblika povećava se "dodirna" površina zraka i metala intercoolera i zrak zbog zakona termodinamike (toplo tijelo prepušta toplinu na hladno...) dolazi do hlađenja. Hladni zrak tada putuje u usis motora i na kraju u cilindre. Budući da je hladni zrak gušći od toploga pri ulasku u cilindre i u samim cilindrima se dešava ekspanzija zraka zbog grijanja (povećanje volumena i smanjenje gustoće) tako da već samim time dolazi do nekog malog tlaka predpunjenja. Postoje dvije vrste intercoolera tzv. standardni i cross-flow. Kod standardnih ulaz i izlaz zraka su sa iste strana (manja moć hlađena). Kod cross-flow intercoolera ulaz je sa jedne strane, a izlaz sa druge (bolje hlađenje zbog veće površine kojom zrak prolazi).
Montaža:
Montira se obicno sa prednje strane vozila zbog većeg strujanja vanjskog zraka koji hladi taj isti intercooler da ne bi došlo do zagrijavanja metala.
Montaža je relativno lagana. Potrebni su vam intercooler i cijevi. Cijev iz turbine prema motoru se prereže i doda nastavak do intercoolera, i zatim iz intercoolera do ostatka odrezane cijevi. Kod većine motora sa turbinom intercooler dolazi već u paketu tako da nije potrebno stavljanje.
Kod običnih atmosferskih motora intercooler nema nekog smisla jer motor dobiva već hladan zrak iz filtera.