Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
by Tincha
<--Malo o meni-->
IME:Ivan
PREZIME:Ravlić
ZANIMANJE:Tuner automobila,učenik
GODINE:16
ŠKOLA:Prometna
MJESTO STANOVANJA:Kaštel Gomilica
MSN:Ivan1.Ravlic@public.CARNet.hr
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
hraweb.hr
Jedan od najboljih foruma za tuning(potrebna preporuka za registraciju)
Titlovi.net
Titlovi za filmove
pcekspert.com
Forum za sve obožavatelje osobnih računala
402 street race
Sve o street raceu
Tuning oprema
Jedan od najboljih dućana u hrvatskoj za tuning opremu
Satelitski sajt
Jedan od najboljih foruma za satelitsku televiziju.Forum sa dušom
Prijatelji
Evo poneki vic,pa ako ste neraspoloženi da vas bar malo razvedri koja slikica dana
- Što je zajedničko policajcu i psu?
- Obojica gledaju kao da te razumiju.
Pricaju dva policajca
Kaze prvi: Znas da u Americi svaka 3 dana jedna zena biva pregazena
A ovaj drugi odgovara: Jebla majku jes izdrzljiva
Policijski pas
Razgovaraju dva policajca:
Kakav ti je to pas?
Policijski?
Pa, baš mi ne izgleda kao policijski pas...
Ništa neobično, ovaj je pripadnik tajne policije...
sve za vaš blog
Turbo punjač (popularno zvan "turbina" komprimira zrak da bi se poboljšala izvedba i smanjila potrošnja goriva uz smanjenu emisiju ispušnih plinova (vjerovali ili ne, ali jači turbo motori troše manje nego standardni iste kubikaže bez turbina).
Turbopunjač pokreću ispušni plinovi koji prolaze kroz kućište i dolaze na lopatice turbine. Lopatice turbine se nalaze na istoj osovini s lopaticama kompresora. Kada ispušni plinovi dođu na lopatice turbine, lopatice počnu simultano rotirati. Rotacija lopatica kompresora uvlači zrak i upuhuje ga u cilindre motora. Povećani dovod zraka u motoru stvara veću silu izgaranja i povećava snagu. Turbo punjači rade na vrlo visokim temperaturama i tlakovima te pri velikim brzinama.
Zrak kojeg turbina upuhuje (dakle onih famoznih 0.5 - 1 bar) nije pritisak za koji se povećava kompresija u auto. To je tlak predpunjenja. Dakle, kada je cilindar u položaju 1 (nakon što se istisnu ispušni plinovi i uvlači novu smjesu zraka i benzina) usisni ventil je otvoren i turbina upuhuje tih 0.5 - 1 bar. Pri zatvaranju ventila počinje tlačenje smjese koja je već pod pritiskom i ukupno povećanje kompresije je veće nego sto turbina "upuše".
Ugradnja turbine:
Ugradnja turbine je nešto što se treba prepustiti majstorima. Kod običnih atmosfernih motora turbina se može staviti, ali su potrebne neke preinake. Recimo spoj glave motora sa blokom. Zbog povećane kompresije bi moglo biti problema. Kod manjih pritisaka turbine (0.5-0.6) dovoljno je staviti malo deblju brtvu glave ali kod pravog tuniranja i izvlačenja svakog konja iz motora treba dodavati posebno napravljenu distancu za glavu da bi se smanjila maksimalna kompresija. I prije ugradnje turbine preporučuje se napraviti generalku na motoru. Zatim treba nab(pr)aviti usisnu i ispušnu granu te riješiti hlađenje turbine. Turbina se hladi uljem iz motora tako da treba staviti i hladnjak ulja.
Turbo daje do 20% više snage, a kod još nekih preinaka na motoru moze dati i više.