sv@ BL@G@ SV&JET@ ne MOGU SE mjer&ti S OSJEĆ@JEM spozn@je D@ VOL&Š & da S& VOLJEN

utorak, 26.09.2006.

MOJA MALA ABECEDA

Auto-nesto sto bi htjele imat kada navršim 18,i polozim vozački

Božić-nisam se drugog mogla sjetit,ali to mi je jedan od najdrazih blagdana
koje provedem s obitelji

Cool film-volim u dobrom društvu pogleda i dobar film

Djetinjstvo-bilo je to do sad najljepše doba u mom životu i
mislim da sam imala vrlo sretno djetinjstvo,DECKO-jedan je to decko...........

Energija-to je jedna stvar koje ja imam jakoo puno

Frendovi-imamih jako puno,i smatram da su oni jedan jako vazan dio zivota

Gluma-to mi jako dobro ide i nekad s glumom postignem što hoću,nemojte krivo
shvatit nisam ja prevarantica ok?......,ja sam stvarno dobra osoba i jakoo simpatična

Heloo-moja svakodnevna izreka svakog tako pozdravljm,ah..

Izlasci-više vrijeme provodim van nego doma,volim izlaziti jer uvijek se dobro zabavim
i nasmijem

Julia roberts-glumica kojoj se divim i volela bih biti uspješna ko ona,ako bog da...

Kike-moj mali mačak kojeg jako volim iako me grize i grebe

Laganje-ne volim lagati,a ako da onda je to bilo stvarno potrebno

LJubav-jakooooooo vazan dio života

Mobitel,Muzika-dvije stvari bez kojih ne mogu,ahh čudo tehnologije

Nemoguće-ja mislim da nista na ovom nista nije nemoguce,sve se mora pokušati

Obitelj-najvaznija stvar u zivotu,moja je:mama,tata,i ja

Pauk-zivotinjica koje se bojim..

Razred-moj sadašnji 8.a,THE BEST

Sat-isto tako stvarčica koja mi je potrebna jer da neznam koliko je sati,umrla bih od muke

Televizija-kutija koja zlata vrijedi

Uvečer-to mi je najljepši di dana

Voznja-ne mogu se bas dugo voziti jer mi bude loše

Zdravlje-šta da kazem da bar imam malo manj upala grla.......

LJUDOVI TO JE SVE DO SLJEDEĆEG PUTA
VOLI
VAS
MARTINA


26.09.2006. u 15:02 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ja sam Martina i idem u 8.a razred
Ovaj blog postoji da se druzim s vam i pricam vam o svojim problemima,ljubavima,skoli..............
Volim sve sto vole mladi,decke,zabavu.
Dok mrzim naravno skolu,i umisljene ljude koji misle da su najbolji,zivim u kostreni

Linkovi

ovo su blogici koje redovito citam,blogici od super ljudova:
ardea
jelena
matea
barbi
elica
adriana
lorenica
luk@
iwonić
i love bill

moje prvo pijanstvo

NAKAKO SMO SKUPA PRERASLI TE DANE
KADA NAS JE SAMO VEZALO DRUGARSTVO
S NEMIROM ŠTO UVIJEK IZNENADA PLANE
OTPOČELO MOJE PRVO JE PIJANSTVO
ZAIGRALA SRCA KAO NIKAD PRIJE,
SAMO NAM SE MALO VRTILO U GLAVI
MOZDA SRCE DOTAD OSJETILO NIJE
KAO NEKIM ČUDOM TOPLO MI SE JAVI

ref:SATOVE I KULE S PIJESKA,
SMJENILO JE DRUGO CARSTVO
POSTAO SI POPUT BLJESKA MOJE PRVO PRVO PIJANSTVO
GLEDALA SAM TVOJE OCI I U NJIMA SJAJ,TAJANSTVO
POSTAO SI PREKO NOĆI MOJE PRVO PRVO PIJANSTVO

DUGO SMO ZA RUKE DRZALI SE SKUPA
KO I DRUGA DJECA BEZBRIZNO I PRISNO
PREMLADI DA ZNAMO DA
U NAMA PUPA NESTO CEGA SVIJESNI BILI NISMO
DUBOKO U NAMA CIKLON I TORNADO
SLATKI POVJETARAC
OPILA NAS LJUBAV KAO VINO MALDO
I OD DJECE POSTA ZENA I MUSKARAC

ref:SATOVE I KULE S PIJESKA...........



PRVA LJUBAV:
ref:I RECI DA CE OVOG PUTA BITI SVE
STO ZELIM JE
KAZI DA SI MENE CEKALA
I RECI KAKO OVOG PUTA
NEMA ROKA TRAJANJA,
DA PRAVA LJUBAV NIJE POTROŠNA



MySpace Layouts

MySpace Layouts


I JA IMAM STARKICE

MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




myspace layout

myspace layout









<