< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ahem...Nemam vam ništa za reči, mislili ste da će ovaj blog nestati, da ga više neće biti,e pa u krivu ste, od sada ovaj blog je posvečen MAGICII!
1.ostavljajte m ipuno komentara, jer ja mislim da su moje priče vrijedne toga
2. nema kopiranja niti išta sličnog
3. ja sam Tarantacha drago mi je!


Discover Ronan Hardiman!

Ja sam Tarantacha koja će vam pričati priče o
svakojakim avanturama
o pričama iz srednjeg doba u kojima će biti
jednorozi
pegazi
patuljci
vilenjaci
orke
zlobni likovi i dobri likovi!
MySpace images

MySpace


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters


ImageChef.com - Create custom images

Evo i neki blogovi i moje životinje...

bartulov blog
mirnin blog
watashiev blog
paulin blog
šakićev blog





adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!



Evo jel vidite ovo je moj ZOO.Prvo sam počela sa mojim konjem Arnom,a sad radim i druge!






Neke stvarčice...Možda stvari....Možda stvarčurine!

ImageChef.com - Create custom images


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter

ImageChef.com - Create custom images

petak, 08.06.2007.


The Best Myspace Stuff



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.