Tko se boji svega još... https://blog.dnevnik.hr/blogorovanje

ponedjeljak, 11.01.2010.

Drugi post ikada - o površnim promjenama



U posljednje vrijeme patim od želje da izgledam drukčije – htjela bih biti mršavija, promijeniti boju kose, više se šminkati, promijeniti stil odijevanja... S druge strane, ništa od toga se ne usuđujem napraviti (ok, osim mršavljenja – to mi se jednostavno ne da). Ustvari, možda usuditi se ponovno nije dobra riječ... Jednostavno – nikako da s pokrenem. čega se bojim?

Poželjela sam prije neki dan obojati kosu u plavo. Svijetlo, svijetlo blond. I kupila sam boju, i najerala Budućeg Muža da mi posluži umjesto frizerke (jer je on, za razliku od mene, eksperimentirao ranije s različitim bojama kose). Sjedila sam pred njim nervozna, u strahu, ali i s nekakvim pozitivnim nestrpljenjem i iščekivala veliku promjenu. A kad ono, nakon 40-ak minuta zamišljanja koju novu odjeću moram kupiti da bi odgovarala uz moj novi look, ostala sam potpuno razočarana bojom. BM je rekao kako izgleda super, a ja sam u svojoj glavi zamislila bila toliko radikalnu promjenu da je ova nova boja kose bila ni približno ono čemu sam se nadala.

I često se u životu osjećam tako. Dugo vremena oklijevam da nešto učinim, a kada se na to konačno odlučim – ostanem razočarana jer je u mojoj glavi stvar bila puno uzbudljivija nego što uistinu jest. Pa sam onda razočarana i sa sobom, jer sam toliko dugo čekala, maštala i u glavi preuveličavala stvari, samo kako bih otkrila da je stvarnost puno manje zanimljiva od mašte.

A danas sam napravila još jednu stvar koju prije nikad nisam. Otišla sam u shopping. Naravno da sam i prije kupovala odjeću, naravno da ovo nije bio prvi put da sam ušla u trgovinu, ali bio je prvi put da sam osjećala kako nešto moram kupiti kako bih se osjećala bolje i bila zadovoljnija sama sa sobom. I prvi put da sam nakupovala tonu stvari i nisam osjećala grižnju savjesti. Hvala Bogu konzumerizma na sniženjima! Prvi put da sam nakupovala stvari koje nisu moj stil, nego stil koji želim imati. Dakle, uz novu (ili ne baš) boju kose, ide novi stil odijevanja.

Postoji za to više razloga:
1) ne želim biti jedina žena u gradu koja je još uvijek odjevena kao buntovna tinejdžerica bez stila za oblačenje. Obične majice s kratkim rukavima, široke traperice i tenisice – doviđenja. Niste seksi i ja nisam seksi u vama. Bilo je lijepo dok je trajalo, ali od danas vas više nema u mome ormaru. Gledam sve zgodne žene oko mene i shvaćam da odjeća stvarno čini čovjeka – može i prosječno zgodnu curu učiniti ljepoticom. Vrijedi i suprotno.
2) Živim u novom gradu i u novoj državi što znači nekoliko stvari:
a) nitko me ovdje ne poznaje i nitko mi se neće čuditi kad prošećem u čizmama i kratkoj suknji. Ustvari, bolje rečeno, mogu izletjeti iz „sebe“ kakva sam doma, s prijateljima koji me cijeli život poznaju, i početi raditi na „sebi“ kakva želim biti – počinjem s vanjskim izgledom jer sam površna. :-) (ustvari, unutrašnje promjene su tema za nekoliko novih postova :-)) Doma je to teško jer sam ukalupljena u sebe kakva sam bila kad sam imala 18, kao da nisam niti svjesna toga da je otada prošlo više od deset godina.
b) praktičan razlog: moram imati odjeću u kojoj mogu prvo tražiti još jedan posao, a zatim na isti i odlaziti.
3) Želim biti BM-u zgodna. Da, da, jesam ja njemu uvijek najljepša žena na svijetu, ali svi znamo da nas naši obožavani drukčije gledaju onda kada ležimo pred televizorom u staroj trenirci, masne kose i onda kada ležimo pred televizorom u lijepoj trenirci, čiste kose (haha, kad sam počela pisati ovu rečenicu, znate svi što sam htjela reći, ali nakon prvog dijela, shvatila sam da ja doma stvarno puno ležim na kauču (kada ili radim na laptopu, ili buljim u tv) i da ne znam kako da dovršim rečenicu. Jer reći da vas netko drukčije gleda kada gledate tv u večernjoj haljini, nakovrčane kose, nema previše smisla. Tada vas gledaju sa čuđenjem, razmišljajući o tome kako ste i više ekscentrični nego što su mislili. :-))
Ali tako sam ja iz osobe koju zapravo i nije briga kako izgleda, postala osoba koju jako podižu komplimenti. A budući da ih više dobivam kad sam „zgodna“, žrtvovat ću se. :-))
4) Nikad nisam previše patila za lijepom odjećom. Čak štoviše, toliko me nije bilo briga kako izgledam, da mi je jedna poznanica ponudila posuditi svoje cipele kad smo išle van, samo zato jer joj je bilo malo neugodno da je vide sa mnom. Iskreno, nisam se uvrijedila, baš zato što me stvarno nije bilo briga. Ne da sam željela odaslati poruku bilo kakve vrste, jednostavno nisam marila za stil. A sada mi je počelo stati. Želim odjeću koja izgleda fino, koja je mekana, koja nije od umjetnih materijala i koju ću nositi svjesna toga da izgledam dobro, a ne samo zato da pokrijem svoje grešno tijelo budući da na Zemlji ne vlada običaj da ljudi hodaju goli. A i hladno je. :-)

Postala sam modni snob. Valjda sam počela odrastati blizu tridesete. :-) (iako, još uvijek kupujem samo u Zari, Promodu i sličnim trgovinama. Nisam postala toliki modni snob. Možda i zato što nemam pojma o odjeći. A i zato što kupovanje iste smatram bacanjem novaca – izgleda da se to ne mijenja. :-))

I tako sam ja danas kupila masu stvari koje nisu moj stil. Tri haljine, dvije majice, dvije suknje i džemper. I sve to za manje od 100 eura. I bila sam euforična i zadovoljna sobom, ali dok sam napisala ovaj tekst, oduševljenje mi je splasnulo. Eh, to je ta podvojena ličnost. S jedne strane želim uživati u ženskim stvarima, s druge se strane toga sama pred sobom sramim. Smatram ta mala zadovoljstva površnima, nebitnima, neprimjerenima meni, kakvom želim biti.
I ponovono se vrtim u krug. Više ni u što nisam sigurna. Tko sam ja i tko želim biti? Kako se prihvatiti u svim svojim oblicima i varijantama?
Barem imam temu za sljedeći post. :-) Sada idem paradirati stanom u novoj odjeći i probati vratiti izgubljeno dobro raspoloženje. Puno je zdravije veseliti se sitnicama nego to si braniti. :-)

Do čitanja,
Ja

11.01.2010. u 16:52 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne mislim da imam išta vrijedno za reći, ali ako se toliko ljudi služi blogom kao ispušnim ventilom, za što ne bih i ja? :-)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr